خبرهای داغ:
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین خبر داد:
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین از تمدید مهلت ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر تا 30 مهر ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۰۰۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

ناصر شفیع آبادی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج در قزوین اظهار کرد:  ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان ازکارآفرینان برتردر سال 1396 تمدید شد.
وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره، امتنان از کارآفرینان اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان سراسر کشور، انتخاب برترین ها و معرفی آنها به عنوان الگو است.
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار ;vn: همچنین فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرین در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم گیری کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
شفیع آبادی افزود: ثبت نام از روز شنبه مورخ 11 شهریور ماه سال جاری آغاز و تا پایان روز یک شنبه مورخ 30 مهرماه سال جاری ادامه دارد.
وی عنوان کرد: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوط اقدام نمایند.
شفیع آبادی یادآور شد : متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن :0283337702 داخلی 197تماس بگیرند.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین  خاطر نشان کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی و صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت کسب امتیاز لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی می شوند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها