حجت الاسلام امینی در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته ناجا گفت: معنویت، تقوا و اخلاق مداری از خصیصه های بارز نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۸۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته ناجا که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: دین و انقلاب دینی دوران معاصر ما باعث امنیت بوده و بسیاری از زیر شاخه‌های امنیتی که مغفول بود به برکت انقلاب ما تامین شد که ما باید قدردان آن باشیم.
وی افزود: نقش نیروی انتظامی در زوایای مختلف و پررنگ جامعه که باعث نشاط و پیشرفت است، نقش بسیار پررنگی بوده که از ابتدای انقلاب تاکنون که ماموریت‌های متنوع این نیروی خدمت گذار بوده این نقش، نقش بسزایی بوده است.
امینی نادیده گرفتن تلاش‌های نیروی انتظامی را مایه بی انصافی خواند و خاطر نشان کرد: بحمدالله امروز نیروی انتظامی نیرویی آبرومند و مردمی است و دعای خیر مردم بدرقه این نیروی عزیز و انقلابی است.
وی معنویت حاکم بر نیروی انتظامی را یکی از عوامل پیشرفت این نیرو خواند و افزود: معنویت، تقوا و اخلاق مداری از خصیصه‌های بارز این نیرو است.
سرهنگ سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود نیز در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به حضور مدعوین به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه پلیس اشاره و افزود: امروز نیروی انتظامی با بهره گیری از فرمان مقام معظم رهبری و در سایه تعاملاتی که در شهرستان حاکم است ما شاهد امنیت بسیار خوبی در این شهرستان هستیم.
وی افزود: امنیت را مرهون خون شهدا و عنایات خاصه حق تعالی می‌دانیم و اگر امروز در شش ماه سال جاری با کاهش شش درصدی وقوع سرقت‌ها و کاهش ۲۲ درصدی وقوع جرایم خشن در کارنامه خود هستیم به تلاش همکاران عزیز ما و همکاری مردم و سایر ارگان‌ها می‌باشد.
سیدمحمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته ناجا گفت: بالاترین دستاورد نیرو‌های مسلح وجود رهبری و فرماندهی است که نائب امام عصر (عج) است.
هاشمی اعتماد مردم را بالترین سرمایه و باعث بالندگی این نیروخواند و عنوان کرد: خدا را شاکریم که این نیرو در میان مردم و برنامه‌های آن با حضور و محوریت مردم برگزار می‌شود.
معاون استاندار برخورد قوی با هنجارشکنان را مایه آرامش مردم خواند و افزود: هنجارشکنان و مجرمین باید با شنیدن اسم پلیس احساس ترس و خوف کنند و اگر امروز در حوزه حساس امنیت و امنیت پایدار حرفی برای گفتن داریم قطعاً مدیون نیروی انتظامی و وحدت میان نیرو‌های مسلح ما است و ما برای این امر بر خود می‌بالیم و از همه عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.
در پایان این مراسم که با حضور یگان‌هایی از سپاه و ارتش و بسیج برگزار شد از تعدادی از پرسنل تلاشگر اعضای شورای معتمد پلیس و پلیس‌های افتخاری تجلیل شد.
معنویت، تقوا و اخلاق مداری از خصیصه های بارز نیروی انتظامی است
معنویت، تقوا و اخلاق مداری از خصیصه های بارز نیروی انتظامی است
معنویت، تقوا و اخلاق مداری از خصیصه های بارز نیروی انتظامی است
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها