دکتر یونسیان در نشست خبری هشتمین همایش سلامت و زندگی شاهرود گفت: هدف همایش پرداختن به جنبه های مختلف زندگی برای آحاد مردم و ایجاد ارتباط بین دو نهاد سازنده در حوزه دانش و امنیت و ارتباط برقرار کردن با بخش سلامت و توسعه آن در فضای اجتماعی و همگانی و ارتباط بیشتر این نهادها با یکدیگر و مردم است.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۸۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یونسیان در نشست خبری هشتمین همایش سلامت و زندگی همزمان با هفته نیروی انتظامی با موضوع پیشگیری از سوانح رانندگی، ارتقاء سلامت اجتماعی که در سالن جلسات دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شددر سخنانی با خیرمقدم با اشاره به همایش سلامت و زندگی اظهار کرد: این همایش به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران و با هدف آموزش عمومی آحاد مردم نیازمند سلامت و مباحث مرتبط با سلامت همچون چاقی و دیابت و روانشناسی و ارتباط‌های موثر چهار سال است که با دبیری دکتر سیف از اعضا هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال اجراست.
وی افزود: از بهمن ۹۵ نیز بصورت منظم ماهانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، دانشگاه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و استقبال عمومی خوب مردم در حال برگزاری است.
یونسیان خاطر نشان کرد: در فاصله برگزاری این هفت همایش گذشته ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر ثابت مستمع داریم و فرهنگ آموزش به آحاد جامعه در زمینه پیشگیری از سوانح رنندگی در هشتمین همایش اجرا می‌شود تا در ارتقا سلامت اجتماعی با هماهنگی نیروی انتظامی و معاونت بهداشت سهیم باشیم.
ارتباط سازنده دو نهاد در حوزه دانش و امنیت در ارتقا سلامت اجتماعی جامعه موثر است
وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی در حاشیه این همایش گفت: اهداف ما از این همایش و نمایشگاه جنبی پرداختن به جنبه‌های مختلف زندگی برای آحاد مردم و ایجاد ارتباط بین دو نهاد سازنده در حوزه دانش و امنیت و ارتباط برقرار کردن با بخش سلامت و توسعه آن در فضای اجتماعی و همگانی و ارتباط بیشتر این نهاد‌ها با یکدیگر و مردم است.
دبیر همایش سلامت و زندگی با تقدیر از هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود برای در اختیار قرار دادن فضای تالار شقایق‌ها برای برپایی این همایش‌ها افزود: وجود یک مکان برای برگزاری مستمر این جلسات مهم است که دانشگاه صنعتی این محیط را فراهم کرده تا بحث آموزش که جزو ده چالش آینده بشر در ۵۰ سال آینده در کنار بهداست و مسائل دیگر است اهمیت یافته و ما نیاز به آموزش در همه زمینه‌ها داریم.
سرهنگ سیدمرتضی اشرفی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به برنامه‌های این همایش علاوه بر سخنرانی معاون حقوقی و پارلمانی راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: اعلام همدردی با تعدادی از قربانیان حوادث جاده‌ای شهرستان و تجلیل از خانواده شاطری که اعضا فرزند خود را اهدا نمودند و برپایی نمایشگاه از برنامه‌های این همایش است که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و ترویج فرهنگ سلامت اجتماعی در شهرستان برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها