خبرهای داغ:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شاهین شهر و میمه برگزار شد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شاهین شهر و میمه صبح روز گذشته در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۷۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسم، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، فرماندار شهرستان، ائمه جمعه، مدیران و مسئولان شهرستان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء صبح روز گذشته در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.
در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان پس از قرائت قرآن و ادای احترام به مقام شامخ شهدای ناجا و شهدای نیرو‌های مسلح، رئیس شورای تامین و فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.
فرماندار شهرستان در این مراسم با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان این نیرو، گفت: امنیت مثال زدنی امروز در داخل و مرز‌های کشور، مرهون خدمات و رشادت‌های نیرو‌های مسلح ایران اسلامی است.
علیرضا بصیری با اشاره به رشادت‌های دلیرمردان نیروی انتظامی تاکید کرد: هفته نیروی انتظامی باید به پاسداشت ارزش‌ها و معرفی رشادت‌های سبزپوشان این نیروی مقتدر اختصاص یابد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شاهین شهر و میمه برگزار شد/ تصاویر

ارسال نظرات