گزارشی از ایستگاه صلواتی در مسجد جامع رجایی شهر ؛

وصال یار با «سه‌شنبه‌های مهدوی»/به یاد شهید سید محمد حسینی

ایستگاه صلواتی سه شنبه های مهدوی امروز در مسجد جامع رجایی شهر برگزار گردید،لذا این سه شنبه مهدوی به یاد شهید سید محمد حسینی شهید جهادگر بسیجی انجام شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۷۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ایستگاه صلواتی سه شنبه های مهدوی امروز در مسجد جامع رجایی شهر برگزار گردید،لذا این سه شنبه مهدوی به یاد شهید سید محمد حسینی شهید جهادگر بسیجی انجام شد. این ایستگاه برای سلامتی اقا امام زمان برپاشده است.

این مجموعه روزهای سه‌شنبه در مسجد جامع رجایی شهرکرج ، خیراتی را برای سلامتی امام زمان (عج) توزیع می‌کند تا بتوانند با این حرکت در روزمرگی‌های جامعه توجه افراد را به امام زمان(عج) جلب کنند.

 در کنار نذورات اهدایی، یاد و خاطره دو جهادگر شهید را هم گرامی داشتند.

 افرادی که برای حفظ و نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع از کشور، نظام و اجرای عدالت در جامعه نه تن‌ها به مبارزه و جهاد علمی دست می‌زنند بلکه جان و مال خود را نیز در این راه داده و از آن باکی ندارند.

جوانانی که همواره در راستای اعتلای فرهنگ اهل بیت(ع) تمام عزم و اراده خود را بسیج کردند تا شعائر اولیای خدا را بین مردم ترویج دهند. یکی از اقدامات اخیر این مجموعه که رسانه‌ها و حتی مردم را متوجه خود کرده بود، طرح سه‌شنبه‌های مهدوی است.

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار