فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت که مردم به عرصه و میدان جنگ آمدند و سینه خود را جلوی گلوله سپر کردند، باید وارد عرصه شوند.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۷۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

مردم باید در جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت ک وارد عرصه شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در جلسه شورای اداری بخش جوکار با موضوع طرح کرامت که با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی متوجه تفاوت این انقلاب با انقلاب‌های دیگر شد، اظهار داشت:  تفاوت آن نیز این بود که انقلاب ما اسلامی است.

وی افزود: بر اساس اسلام باید با  ظالم مبارز کرد و ظلم‌ستیز بود، باید از مظلومان حمایت و دفاع کرد و این ویژگی خوشایند استکبار نبود بنابراین از همان ابتدا شروع به دسیسه‌چینی و اقداماتی علیه نظام اسلامی کردند. 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اظهار داشت: استکبار همان اوایل انقلاب قصد داشت با  راه‌اندازی جنگ‌های داخلی در شمال، غرب و در جنوب کشور کشور ما را به سوی تجزیه پیش ببرد که با هوشیاری ولایت فقیه حضرت امام (ره) و هوشیاری و پای کار ماندن مردم انقلابی کشور دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

وی با اشاره به کودتاهای مختلف دشمنان افزود: از جمله این کودتاها،  کودتای نقاب بود که قصد داشتند جماران را بمباران کنند و امام (ره) را از بین ببرند و بعد بحث طبس که در آنجا خداوند ما را یاری داد و نتواستند کاری از پیش ببرند.

ابراهیمی افزود: همزمان در اوایل انقلاب جنگ را به ما تحمیل کردند و استکبار از نظر سیاسی، اطلاعاتی، بین المللی و در همه زمینه ها دشمن را کمک می‌کردند که بتواند انقلاب اسلامی را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه در جنگ سخت و در جنگ نیمه سخت اقداماتی انجام دادند و همچنان انجام می‌دهند، گفت: بعد از آن در میدان دیگری به نام جنگ نرم که بسیار وسیع‌تر و گسترده است از طریق ماهواره، فضای مجازی و مواد مخدر وارد شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بلای خانمان سوز مواد مخدر افزود: متاسفانه در خصوص مواد مخدر صنعتی سن معتادان از معتادان سنتی نیز پایین تر است.

* ریشه تمام آسیب‌های اجتماعی دیگر از مواد مخدر است

وی با اشاره به اینکه کسی که در جنگ سخت کشته می‌شود را شهید می‌نامند و باعث افتخار خود و خانواده‌اش است، افزود: کسی که در جنگ نرم کشته می‌شود، باعث سرافکندگی خانواده‌اش می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: دشمن سرمایه گذاری کرده و اگر بتواند از این طریق اهداف خود را پیش ببرد، می‌تواند ضربه سنگینی به ما بزند و این از جمله آسیب‌های اجتماعی بوده که  جزء دغدغه های مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ریشه تمام آسیب‌های اجتماعی دیگر از بحث مواد مخدر است، یادآور شد: مواد مخدر باعث متلاشی شدن خانواده و جوانان می‌شود و آینده آنها تباه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت که مردم به عرصه و میدان جنگ آمدند و سینه خود را جلوی گلوله سپر کردند، باید وارد عرصه شوند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای ما نقشه دارد، افزود: در مقابله با جنگ نرم نیز باید مردم را پای کار بیاوریم چراکه این یک کار مردمی است.

ابراهیمی با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر عنوان کرد: در طرح کرامت باید همه ما کمک کنیم و دست در دست هم این بلای خانمان سوز مواد مخدر را ریشه‌کن کنیم.

وی با اشاره به اینکه ملایر و فلاورجان به عنوان دو شهر پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده‌اند، گفت: اگر با تمام تلاش و با استفاده از همه توان خود جهادی کار کردیم و طرح موفق نبود می‌گویم تلاش خود را کردیم اما اگر در اثر کم‌کاری ما این  کار موفق نشود، مدیون کشور هستیم.

* شهید «حججی»ها برای اسلام و حفظ آن سرمی‌دهند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه باید فرزندان و خانواده خود را توجیه کنیم، افزود: ما باید به دور از بحث‌های سیاسی به خاطر خود، فرزندان و به خاطر شهرمان این کار را در اولویت قرار دهیم و توان بگذاریم.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید «حججی»ها که برای اسلام و حفظ اسلام سرمی‌دهند، اظهار کرد: اگر دشمن کشور ما را به زانو در آورد کار اسلام و فاتحه اسلام خوانده می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه اگر ما تلاش نکنیم و دشمن به هدفش برسد باید جوابگو باشیم، گفت: اگر ما در راه اسلام از آبروی خود هزینه کنیم هیچ نگران نباشید چون  آبرو را خدا می‌دهد.

وی افزود: اگر یک نفر را زنده کنیم مانند این است که دنیا را زنده کرده‌ایم بنابراین اگر ما یک نفر از این مسیربی‌راهه نجات دهیم و به مسیر مستقیم بیاوریم زنده‌اش کرده‌ایم، نسلش را زنده کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در طرح کرامت ابتدا باید شناسایی انجام شود و وضعیت را بررسی کنیم، تا بتوانیم دقیق طرح را اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه طرح کرامت در هفت محور اجرایی می‌شود، بیان داشت: برآورد و برنامه‌ریزی، شناسایی، گفتمان سازی و برانگیختگی عمومی، ارشاد و اتمام حجت، درمان و کارگروه و برخورد قاطع و صیانت از جمله محورهای این طرح است.

ابراهیمی با بیان اینکه ما در مرحله سوم هستیم، بیان داشت: باید با کلاس‌های توجیهی، سخنرانی، مصاحبه و اقدامات اجرایی مردم را نسبت به مواد مخدر متنفر کنیم و برانگیختگی عمومی ایجاد شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات