یادواره شهدای محل پایگاه شهید احمدی حوزه 612 حضرت رقیه(س) خواهران ناحیه ساوجبلاغ با حضورمسئولین شهر و مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز و همچنین حضور همسر شهید مدافع حرم مهدی قاسمی برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۳۱۹۶۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، یادواره شهدای محل پایگاه شهید احمدی حوزه 612 حضرت رقیه(س) خواهران ناحیه ساوجبلاغ با حضورمسئولین شهر و مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز و همچنین حضور همسر شهید مدافع حرم مهدی قاسمی برگزار شد .

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولان و اهالی روستاهای تابعه ناحیه ساوجبلاغ برگزار شد، مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: ادامه دادن راه و سیره شهدای گرانقدر نیاز اصلی جامعه امروز ماست. 

سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی افزود: در صحنه نبرد جدید دشمن که به دنبال انحراف درعقاید پاک مسلمانان است باید تلاش کنیم که همواره به یاد شهدا باشیم.
وی به جایگاه والای بسیج در نظام جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: بسیج پشتوانه عظیمی برای انقلاب اسلامی است و کسی نمی تواند خدمات بسیج را نادیده بگیرد چرا که امروز هر حرکت تاثیرگذاری که انجام می گیرد بواسطه الگوگیری از نیروهای مخلص بسیج است. 

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز خاطرنشان کرد: امروز نیز بسیج برای پیشبرد اهداف اهداف نظام جمهوری اسلامی ازهیچ کوششی دریغ نمی کند.

 سرتیپ دوم پاسدار اسلامی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان افکار و عقاید ما را هدف قرار داده است بر دفاع از دین و ارزش ها تاکید کرد. 

همسر شهید مدافع حرم مهدی قاسمی نیز در این مراسم گفت: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با نفوذ دشمن افزود: مهمترین نفوذ دشمن فرهنگی وعقیدتی است چرا که اگر فرهنگ و اعتقادات مردم را از اسلام ناب تغییر کند جامعه هم در خطر می افتد.در این مراسم همچنین تقدیر از خانواده شهدای محل با اهدا لوح تقدیر به آنها صورت گرفت .

 

خبرنگار بسیجی : پیشگاهی

ارسال نظرات