دستیار فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع) در بازدید از مرکز توانبخشی سالمندان نیشابور:
دستیار فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: نگهداری سالمندان نیازمند در خانه سالمندان مصداق تکریم قرآنی است که نگذاریم سالمندان نیازمند، تنها و بی‌کس در خیابان‌ها باقی بمانند.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۲۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین‌علی یوسف‌علی‌زاده در بازدید از مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه‌روزی سالمندان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) نیشابور، اظهار داشت: سفارش دین این است که افراد مسن را تکریم کنید.

وی با تاکید بر اینکه نگهداری سالمندان نیازمند در اینجا مصداق تکریم قرآنی است که نگذاریم سالمندان نیازمند، تنها و بی‌کس در خیابان‌ها باقی بمانند، افزود: فعالیت پرسنل خانه سالمندان علی ابن ابی طالب (ع) و مراکز مشابه، بسیار ارزشمند است که هم ریشه قرآنی و هم ریشه عقلی دارد.

دستیار فرمانده سپاه استانی امام رضا(ع) تصریح کرد: این‌ها ضعف‌های جسمانی دارند و آسیب‌دیده هستند، بعضا رفتار‌هایی دارند که سبب تکدر خاطر پرسنل می‌شود، ارزش کار به تحمل همین سختی‌ها و ادامه کمک به افراد ناتوان است.

یوسف‌علی‌زاده خطاب به پرسنل مذکور گفت: نیت‌ها را خالص کنید و مراقبت کنید که به روزمرگی نیفتید که سبب فرو افتادن ارزش‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: باید مراقب پرسنلی باشیم که به‌واسطه تعامل با سالمندان دچار آسیب روحی شده، چراکه سبب انتقال این روحیه به سالمندان می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها