خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از مدیریت به هنگام سانحه آتش سوزی در توقفگاه سامانه اتوبوس های این منطقه خبر داد و گفت: این مانور عملیاتی با هدف ارزیابی تیم بحران مستقر در محل و بدون اطلاع قبلی اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۹۲۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب افزود: بدون اطلاع قبلی و به صورت غافلگیرانه، مانور ساعت صفر اطفاء حریق و امداد و نجات در محوطه توقفگاه سامانه اتوبوس های تندوری منطقه 20 برگزار شد.

حیدری با اشاره به اینکه این مانور در شب هنگام و به منظور ایجاد هماهنگی های درون سازمانی و برون سازمانی اجرا شد، گفت: بررسی و ارزیابی نحوه رفتار و همچنین سرعت عمل تیم های بحران مستقر در توقفگاه سامانه اتوبوس ها در زمان حوادث و بحران های احتمالی از مهمترین اهداف این مانور بوده است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 ادامه داد: پس از برگزاری مانور، نقاط ضعف شناسایی و اقدامات اصلاحی برای رفع آن پیش بینی شد تا در اتفاق های مشابه مدیریت بحران به موقع انجام شود.

بر اساس این گزارش مانور عملیاتی اطفاء حریق در ساعت 22 شب اتفاق افتاد که حریق یکی از اتوبوس های متوقف در توقفگاه اتوبوسها به علت نقص فنی و مصدومیت راننده محبوس در اتوبوس از جمله موارد پیش بینی شده در سناریو این مانور بود و همزمان با مشاهده دود ناشی از حریق سرپرست توقفگاه و سپس فرمانده بحران و اعضای کمیته بحران سامانه به سرعت وارد عمل شدند.

ارسال نظرات