دانش آموزان يكي از الگوهاي مهم رفتاري خود را معلمان قرار مي دهند، و معلم مي تواند تأثيرات عميقي در رشد شخصيت و بهداشت روان دانش آموزان باقي بگذارد .
کد خبر: ۸۹۳۱۸۵۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان در حاشيه قرائت پيام مهر در مدرسه تيز هوشان شهيد بهشتي یک با تقدير و تشكر از تعامل خوب آموزش و پرورش با نيروي انتظامي با اشاره به اينكه دانش آموزان به عنوان هدايت کنندگان آينده جامعه هستند گفت: همگامي پليس و آموزش و پرورش كليدي ترين گام در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است .

سرهنگ جعفر كردلو افزود: رسيدن به يک جامعه آرماني نيازمند رعايت قانون و قانون مند شدن همه آحاد جامعه است.

وی اظهار داشت: انتخاب رويكرد جامعه محوري پليس ، كنترل اجتماعي مبتني بر آگاهسازي، اقناع و پيشگيري اجتماعي از بروز بسياري از جرايم و آسيب ها در جامعه جلوگيري مي كند.

جانشين فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر اهميت آموزش در پيشگيري از ناهنجاري ها و جرائم در جامعه تصريح كرد: در دنياي امروز صرف منابع در امر آموزش در رديف هزينه محسوب نمي شود بلكه اين امر سرمايه گذاري براي آينده اي نچندان دور است.

سرهنگ كردلو گفت :دانش آموزان يكي از الگوهاي مهم رفتاري خود را معلمان قرار مي دهند، و معلم مي تواند تأثيرات عميقي در رشد شخصيت و بهداشت روان دانش آموزان باقي بگذارد .

 وي گفت: آموزش و پرورش و معلمان با تربيت علمي و صحيح خود مي توانند جوانان و نوجوانان منطقي ، بدون خشونت و با رفتار هاي سالم را وارد جامعه كنند و در اين صورت جامعه از لحاظ امنيت فردي ، اجتماعي ، اقتصادي ، فرهنگي پيشرفت محسوسي خواهد کرد .

سرهنگ كردلو تقويت و گسترش حس مشارکت در ايجاد حفظ امنيت و پيشگيري از آسيب¬هاي فرهنگي و اجتماعي از طريق آموزش و استفاده از ظرفيت¬ها و فرصت¬هاي پرورشي، تربيت بدني و غيره را از مهم ترين اهداف تعاملات پليس و آموزش و پرورش دانست.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان ، دانش آموزان را هدايت کنندگان آينده جامعه برشمرد و اذعان داشت: رسيدن به يک جامعه آرماني نيازمند رعايت قانون و قانون مند شدن همه آحاد جامعه است.

سرهنگ كردلو با اشاره به اين که انتظار پليس از مردم ، رعايت قوانین است گفت: پليس با ارائه آموزش هاي همگاني و ياد آوري نکاتي که مردم را تهديد مي کند سعي دارد در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي گام بردارد .

 

ارسال نظرات