به نقل از روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:
همزمان با هفته نیروی انتظامی 35 هزارو 300 لیتر نفت سفید با تلاش مامورین انتظامی استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۸۲۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، با تلاش و همكاري عوامل پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان يك دستگاه نفتكش غير شركتي كه به صورت جاساز و در قالب حمل روغن سوخته اقدام به قاچاق فرآورده نفت سفيد نموده بود در اتوبان زنجان - قزوين متوقف و پس از طي مراحل قضائي و انجام ازمايشات لازم فرآورده توقيفي به ميزان 30 هزار و 100 لیتر نفت سفيد در انبار نفت منطقه تخليه شد.

بر اساس بررسي هاي به عمل آمده نفتكش از مبدا استان اذربايجان غربي  به مقصد استان تهران بارگيري گرديده بود .

همچنین يك دستگاه كاميونت باري كه با بارنامه تينر در حال تردد در محورهاي مواصلاتي استان بود متوقف و پس از طي مراحل قانوني، انجام آزمايشات لازم و اخذ دستور قضائي فرآورده توقيفي از نوع نفت سفيد تشخيص و به ميزان 5200 ليتر در انبار نفت تخليه شد.

شايان ذكر است فراورده توقيفي تحت عنوان تينر در ظروف پلاستيكي 1،2 و 3 ليتري بسته بندي شده بود. 

همچنین يك دستگاه نفتكش در تاريخ 17 مهر 96 در اتوبان زنجان - قزوين متوقف و پس از انجام ازمايشات لازم و اخذ دستور قضائي فراورده ان نفتگاز تشخيص و فراورده ان به ميزان 26800 ليتر در انبار نفت منطقه تخليه شده است.

گفتنی است، همزمان با هفته نیروی انتظامی میزان 26 هزار و 800 لیتر نفتگتاز و 35 هزارو 300 لیتر نفت سفید با تلاش مامورین انتظامی استان کشف و ضبط گردید .

میزان مکشوفه تابستان سالجاری 124 هزار و 680 لیتر و مدت مشابه سال قبل 119 هزار و 710 لیتر بوده که این میزان مکشوفه بیشتر شامل نفتگاز و نفت سفید می باشد که در 3 ماهه دوم نیز میزان 4 درصد رشد را در میزان کشف فرآورده های خارج از شبکه شاهد هستیم که این امر نیز ناشی از پیگیری و همکاری مطلوب عوامل انتظامی استان با این شرکت می باشد .

 

 

 

ارسال نظرات