به مناسبت گرامیداشت ۱۹ مهر.

از کتاب قرب حق در کردستان رونمای شد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از رونمایی از کتاب قرب حق تالیف یکی از مدیران مسئول کانون‌های مساجد استان به مناسبت ۱۹ مهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۸۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسج از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کتاب قرب با موضوع نماز و جنبه‌های قرانی، حدیث و فلسفه توسط خانم درخش علیمرادی از مدیران مسئول کانون‌های مساجد استان تالیف شده است.

وی ادامه داد: این کتاب در سال جاری و با شمارگان هزار نسخه در نوبت اول چاپ شده است که به مناسبت گرامیداشت ۱۹ مهر و همزمان با آیین اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان رونمایی می‌شود.

گلباغی به فهرست مطالب این کتاب اشاره کرد و افزود: شکرانه الهی، فلسفه نماز، نماز و عبادت، فطرت و عبادت، روح و حقیقت نماز، تعریف نماز، جایگاه و اهمیت نماز، حکمت‌های نماز، نماز توشه آخرت، پند اخلاقی و عواقب ترک نماز از جمله عناوین این کتاب است که به طور مفصل به آن پرداخته شده است.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان خاطر نشان کرد: کتاب قرب حق در ۱۰۰ صفحه به چاپ رسیده است که دربردارنده آیات، احادیث و اشعار با موضوعات مرتبط است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات