خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه امام حسن (ع) قزوین:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین به محدود نبودن مذاکرات به مسئله هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: حربه آمریکا برای از سر گذراندن بسیاری از مشکلات طرح تکنیک مذاکرهاست.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۳۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص آشکار شدن همکاری یکی از اعضا هیئت مذاکره کننده با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه اظهار کرد: چندی پیش مقام معظم رهبری کلید واژه‌ای تحت عنوان نفوذ مطرح فرمود: ه و پیش از آشکار شدن همکاری یکی از اعضای هیئت مذاکره کننده با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه نیز مقامات غربی بویژه آمریکا موضوعی با عنوان "مدل مذاکره با جمهوری اسلامی ایران" را بیان کردند.
وی در خصوص ادعای مقامات غرب با عنوان مدل مذاکره با ایران خاطر نشان کرد: درک و فهم بیان این واژگان از زبان مقامات آمریکایی نقش بسزایی در پیش برد اهداف در این مسئله دارند.
حجت الاسلام مهدی جو با اشاره به محدود نبودن مذاکرات به موضوع هسته‌ای تصریح کرد: در ابتدا کاملا مشهود است که تکنیک، نیت و حربه آمریکا حتی به گفته خودشان محدود به موضوع هسته‌ای نبوده و نیست. مذاکره برای آمریکا به منزله یک روش و تئوری است که برای برخورد در برابر مشکلاتی از قبیل: نزاع‌ها با آمریکا لاتین و همچنین قدرت هایی، چون روسیه و چین هم از این تئوری بهره می‌برند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن (ع) در ادامه افزود: تصور نابجایی است که دو طرف با یک هدف و انگیزه پای میز مذاکره آمده باشند؛ انگیزه ایران در این مذاکرات برداشتن فشار تحریم‌ها و تهدید‌ها است و البته انگیزه طرف مقابل این است که آیا حقوق جمهوری اسلامی را بدهد یا خیر؟!
وی همچنین تبیین کرد: سوال اینجاست که اگر این خواسته‌ها جزء حقوق جمهوری اسلامی است چرا باید مقامات ایرانی تن به مذاکره به بیگانه برای گرفتن حقوق مسلم خود بدهند و اگر هم از حقوق ایران نیست چرا باید برای آن تلاش و مذاکره کرد؟
حجت الاسلام مهدی جو در پایان تشریح کرد: مسئولین امر می‌بایست به این نکته توجه کنند که گرفتن حقوق نیازمنداراده است و نه مذاکره.
۱۰۰۶/ت ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها