خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز هم ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام در حال آزمایش است، گفت: امروز در صحنه داخلی، منطقه و بین المللی در معرض آزمایش هستیم که چقدر با نائب امام زمان خود همراهی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۷۲۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم چهلم تدفین شهدای گمنام شمال شهر بیرجند گفت: در قضیه کربلا برخی ها ابتدا به امام زمان خود نامه نوشتند و بعد نائب امام زمان خود را تنها گذاشتند و دیدیم که چه حادثه غم انگیزی به وجود آمد و آن مصیبت بزرگ اتفاق افتاد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در موضوع کربلا برخی خواص با بصیرت امام زمان خود را یاری کردند و به همراه امام خود به شهادت رسیدند اما برخی خواص بی بصیرت یا بی تفاوت ماندند و یا در جبهه باطل همراهی کردند و زمینه را از جهان اسلام گرفتند و جریان بنی امیه بر اسلام سلطه پیدا کردند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه امروز هم ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام در حال آزمایش است، گفت: امروز در صحنه داخلی، منطقه و بین المللی در معرض آزمایش هستیم که چقدر با نائب امام زمان خود همراهی خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا امتحان خوبی در زمینه ولایتمداری پس دادند، اظهارداشت: شهید حججی تسلم ولایت و مشتاق لقاء الله بود و خداوند هم این مقام را به او داد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه چقدر در زمینه سیاست خارجه براساس قرآن و روایات، تسلیم ولایت هستیم، گفت: بسیاری از جریان ها از ابتدای انقلاب بدنبال ضربه زدن به نظام بودند اما خداوند آنها را رسوا کرد.

 

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اگر با نائب امام زمان(عج) همراه شدیم، لیاقت همراهی خود آقا را هم خواهیم داشت، اظهارداشت: برنامه ریزی برای ظهور امام زمان(عج) جز با ولایت بودن امکان پذیر نیست.

 

وی تاکید کرد: آینده از آن اسلام است و این سیر نورانی ادامه دارد لذا آنهایی که از دین مرتد شوند، ضرر خواهند کرد.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان نظام باید نسبت به مردم تواضع داشته باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند، گفت: باید در مقابل کفار محکم ایستاد و برای رفع مشکلات کار کرد، اگر غیر این باشد در جازدن است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها