مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری کشور اعلام کرد؛
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه بومی سازی مباحث صالحین یکی از برنامه‌های اصلی ما خواهد بود، گفت: الگوسازی واحدهای تولیدی نمونه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در صدد اجرایی کردن آن هستیم.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۹۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، مهدی وکیلی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره اینکه در راستای پیگیری مطالبات صالحین چندمین جلسه از سلسله جلسات هیات اندیشه ورز تعلیم و تربیت را برگزار کردیم، اظهار داشت:  مباحث مطرح شده طی این جلسه پیرامون سه محور اصلی عنوان شد که امیدواریم خروجی‌های مهمی را از این جلسه داشته باشیم.

وی با اشاره به محور موضوعاتی که در این جلسه در رابطه با آنها بحث شد، عنوان کرد: بومی سازی مباحث صالحین به نحو مطلوب در واحدهای تولیدی یکی از محوری ترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که با همفکری اعضای هیات اندیشه ورزی راهکارهایی برای این موضوع ارائه شد.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری کشور ادامه داد: یکی درگیر از محورهایی که در این جلسه پیرامون آن بحث شد موضوع پیگیری مباحث اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی بود و همچنین پیگیری مطالبات قرآنی در واحدهای تولیدی از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود.

وکیلی با بیان اینکه به لطف خداوند تا بحال نتایج بسیار مثبتی از برگزاری این جلسات حاصل شده، افزود: اساسنامه بسیج کارگری و حلقات صالحین در حال تدوین است که در این اساسنامه پیگیر اهداف خود در واحدهای تولیدی هستیم و این موضوع با آسیب شناسی‌های لازم و بومی سازی مباحث مورد نظر حلقات صالحین در حال انجام است.

وی با عنوان اینکه اصلی ترین هدف ما ایجاد کمک و پشتیبانی برای واحدهای تولیدی است، اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما الگوسازی برای جامعه کارگری است که ساخت مستندهایی مفید در همینه زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری در پایان خاطر نشان کرد: الگوسازی واحدهای تولیدی نمونه نیز موضوعی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و انشاالله این موارد شروع خوبی باشد برای تقویت واحدهای تولیدی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی.

 

ارسال نظرات