"لک لک ها" به گلستان می آیند

انیمیشن "لک لک ها" با همکاری موسسه فرهنگی هنری سورن و فرهنگسرای گلستان با حضور عوامل دوبله فارسی این فیلم، عصر روز چهارشنبه 19 مهرماه ساعت 18 تا 20 و به نفع کودکان مبتلا به بیماری های خاص، اکران می شود.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۷۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان؛ جلسه اکران "لک لک ها" همراه با نقد و بررسی فیلم و با حضور عوامل دوبلاژ آن به مجری گری عرفان هنربخش خواهد بود.

گفتنی است عوامل دوبله فارسی این اثر عبارتند از عرفان هنربخش، عاطفه رضوان نیا، فرهاد اتقیایی، فریبا ثابتی، سمیه الیاسی، آیدین الماسیان، عباس چهاردهی، کسری نیک آذر و بهزاد الماسی.

انیمیشن "لک‌لک‌ها(Storks)" یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در سبک ماجراجویی، کمدی، و خیال‌پردازی به کارگردانی نیکولاس استولر و داگ سوئیت‌لند است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از صداپیشگان این فیلم می‌توان به اندی سمبرگ، کتی کراون، کلسی گرمر، کیگان-مایکل کی، جوردن پیل، جنیفر آنیستون، تای بورل و دنی ترخو اشاره کرد.

نخستین نوبت نمایش "لک‌لک‌ها" در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در لس آنجلس بود و سپس توسط برادران وارنر در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶، به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی اکران شد.

یادآور می شود؛ حضور علاقه مندان به هنر انیمیشن و نیز کودکان و نوجوانان منطقه هشت و سایر شهروندان در این برنامه آزاد و رایگان است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار