«اصناف» سهم اساسی در پویایی اقتصاد دارند

رئیس معاونت عقیدتی فرهنگی نیروی انتظامی استان البرز با تاکید بر جایگاه اصناف در حوزه اقتصادی گفت: اصناف سهم اساسی در پویایی اقتصاد دارند.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۵۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

حجت الاسلام هادی شکری، رئیس معاونت عقیدتی فرهنگی فرماندهی انتظامی استان البرز با حضور در همایش پلیس، امنیت و اصناف  در تالار باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: بنابر احادیث و روایات فقر کلید بی ایمانی است.

«اصناف» سهم اساسی در پویایی اقتصاد دارند

 حجت الاسلام شکری با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد عنوان کرد: به منظور ریشه کنی فقر از جامعه باید از تولید ورود کنیم.

 فقر حریف ایمان و غالب آن است، این جمله تاکیدی و قابل تامل معاونت عقیدتی نیروی انتظامی البرز با این مضمون که «اصناف اقتصاد را پویا نگاه می دارند»، ادامه یافت.

 وی به فعالیت اقتصادی پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و توضیح داد: بعضی از کارهای شما اصناف در حوزه اقتصادی همان است که در دوران نوجوانی پیامبر انجام شد و این اهمیت جایگاه اقتصاد را یادآور می شود.

وی با تاکید به جایگاه اصناف در ابعاد اقتصادی و فرهنگی ، عنوان کرد: شما باید بصیر باشید بصیرت ضروری ترین مطلب در عصر کنونی است.

 به گفته این کارشناس دینی، اصناف جامعه ای را رونق می بخشند که فرهنگ، دین و سیاست به آن گره خورده است.

 رئیس معاونت عقیدتی فرهنگی فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان تصریح کرد: امروزه باورها در حال تغییر است معیارهای دینی در فرهنگ ما اصل است و اصناف باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند.

منبع: شبستان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار