خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن هفته ایمنی در نیروهای مسلح گردهمایی ایمنی و اقدامات تامینی در سپاه ناحیه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۶۳۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت فرارسیدن هفته ایمنی در نیروهای مسلح گردهمایی ایمنی و اقدامات تامینی در سپاه ناحیه بجنورد برگزار شد.

سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به ایات قرآن کریم گفت:در این کتاب اسمانی آمده است چنانچه بتوانیدجان یک فرد را نجات دهید مانند حفظ کردن انسانیت است.

وی در ادامه افزود: نیروهای مسلح باید با مباحث ایمنی کاملا آشنا باشند .

حجت الاسلام مقتدائی مسئول امور روحانیون سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با اشاره به اهمیت مباحث ایمنی گفت:  در همه زمینه ها باید بحث ایمنی را رعایت کنیم.

مقتدائی با بیان اینکه هرگاه گمان بردیم  در پیشگاه خداوند متعال گناهی نداریم آن زمان است که شیطان می تواند ما را گمراه کند اظهار داشت: بعنوان نمونه میتوانیم به زمان امام حسین (ع) و گمراه شدن قاضی شعیب که فریب مال دنیا خورد و خون امام حسین را مباح دانست اشاره کرد از آن طرف بالعکس این قضیه هم می توان به افرادی مثل حر اشاره کرد که در آخرین لحظه به راه راست هدایت شد،همیشه شیطان از مسیری که آدمی هرگز فکرش را نمی کند به او غلبه می کند .

مقتدائی در ادامه افزود: در دوران مشروطه زمانی که تهران تسخیر شد اطرافیان آیت الله شیخ فضل الله نوری به او سفارش کردند  برای حفظ جان خود به سفارت روسیه پناه ببرد که پاسخ داد برای یک عالم اسلامی ننگ است  به کفر پناه ببرد و در وقت اعدامش نیز پیوسته این جمله "خدا است که همه چیز را می بیند و اگر بخواهد کمک می کند" را تکرار می کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها