فرمانده و یادگار دوران دفاع مقدس در یادواره شهید مولایی رامسر :
به برکت خون شهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مدافع انقلاب اسلامی و محور مقاومت است نهالی تنومند شده که امروز دشمنان آن همچون رئیس جمهور آمریکا که خود را قدرتمند می‌داند از دست این نهال تنومند به شدت می ترسند و سپاه را دشمن خود می‌دانند.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۳۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جمشید حجتی‌نیا یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌های شهید مولایی گفت: شهید سید احمد مولایی به معنای حقیقی انقلابی بود، انقلابی که امروزه جامعه ما به آن نیاز دارد، شهید ما انقلابی فکر می‌کرد، انقلابی تصمیم می‌گرفت و انقلابی نیز رفتار می‌‌کرد.

وی که از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: شهید مولایی اخلاق‌مدار بود و صداقت در گفتار و خلوص نیت داشت و در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشت و با توجه ویژه به سخنان امام خمینی (ره) دیگران را نیز در انجام این امور تشویق می‌کرد.
 
حجتی‌نیا با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: شهید بزرگوار همیشه می‌گفت امام خمینی به جنگ با دشمن فرمان داده و باید به تکلیف خود عمل کنیم.

حجتی‌نیا ضمن تشکر از مادران شهدا به خاطر تربیت فرزندانی از خود گذشته، گفت: به برکت خون شهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مدافع انقلاب اسلامی و محور مقاومت است نهالی تنومند شده که امروز دشمنان آن همچون رئیس جمهور آمریکا که خود را قدرتمند می‌داند از دست این نهال تنومند به شدت می ترسند و سپاه را دشمن خود می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه این شهیدان سبب شدند این عظمت به وجود آید و ایران قدرتمند شود، عنوان کرد: این شکوه را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

 در پایان از خانواده شهید سید احمد مولایی نیز تقدیر شد.

 پاسدار شهید سید احمد مولایی متولد20 خردادماه 1342 بود که در تاریخ مهرماه 64در عملیات هورالعظیم به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها