مسوول بسیج دانشجویی علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
یکی از برنامه‎های ما برنامه‎های مطالعاتی جریان شناسی سیاسی انقلاب اسلامی است و از دیگر برنامه‎هایمان بسته به اتفاقات سیاسی روز برنامه‎های پرسش و پاسخ، تریبون آزاد یا کرسی‎های آزاداندیشی برگزار می‎کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۹۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

امیرحسین محسن‎زاده مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات سیاسی بسیج دانشجویی این دانشگاه عنوان کرد: ما در بسیج دانشجویی یک سری اقدامات سیاسی درباره اتفاقات سیاسی روز کشور برای بصیرت‎افزایی و روشنگری دانشجویانمان داریم.


محسن زاده در ادامه به صورت موردی به اقدامات سیاسی خود اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‎های ما برنامه‎های مطالعاتی جریان شناسی سیاسی انقلاب اسلامی است و از دیگر برنامه‎هایمان بسته به اتفاقات سیاسی روز برنامه‎های پرسش و پاسخ، تریبون آزاد یا کرسی‎های آزاداندیشی برگزار می‎کنیم، ضمن اینکه در حوزه رسانه نیز کار سیاسی و روشنگری داریم و در بحث نشریات نیز ورود کرده‎ایم و نزدیک به 20 نشریه داریم و در زمینه مسائل سیاسی نیز مطلب می‎نویسیم.


مسوول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خاتمه با اشاره به بازخورد مثبت اقدامات سیاسی عنوان کرد: اقدامات ما در حوزه مسائل سیاسی مخصوصا در ایام انتخابات با استقبال خوبی از جانب دانشجویان مشاهده شده و اثربخشی خوبی در فضای دانشگاه داشته است.

ارسال نظرات