مسئول بسیج جامعه زنان بیجار گفت: هدف اصلی از برگزاری فراخوانی گردان کوثر آموزش و ایجاد آمادگی در راستای تحقق اهداف همه جانبه و امنیت پایدار است.
کد خبر: ۸۹۳۱۴۶۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
بتول سرکانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های ذاتی سازمان بسیج مستضعفین مساله آموزش و ایجاد آمادگی گردان‌های سازمان یافته در راستای تحقق اهداف همه جانبه و امنیت پایدار است.

وی با تاکید بر اینکه این مهم همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب است، افزود: برنامه فراخوانی گردان کوثر با حضور ۲۳۳ نفر از بسیجیان خواهر با هدف حفظ و انسجام و مهارت افزایی به مدت هشت ساعت در اردوگاه قدس برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان بیجار ادامه داد: آمادگی دفاعی، امنیتی و رزمی و ایجاد توانمند سازی و ارتقاء کیفی و انجام تمرینات یگانی و فعالیت‌های از دیگر اهداف برگزاری این فراخوانی بود.

سرکانی خاطر نشان کرد: سازماندهی و حفظ انسجام بسیجیان، توجیه توسط فرمانده گردان، برگزاری کلاس‌های مهارت افزایی و حفظ و انسجام گردان، برگزاری کلاس توجیهی حفاظتی از برنامه‌های اجرا شده در این رزمایش است.
 
وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های خود امدادی، دیگر امدادی و اظفاء حریق و برگزاری رژه حماسی و راهپیمایی روزانه به مسافت ۳ کیلومتر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در فراخوانی گردان کوثر بود.

لازم به ذکر است: سازمان بسیج جامعه زنان یکی از اقشار ۲۲ گانه سازمان بسیج مستضعفین است که این تشکل در ابتدا بسیج خواهران نام داشت و هم زمان با شکل گیری بسیج مستضعفین آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات