رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی:
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز، سپاه پاسداران را نهادی برگرفته از بطن انقلاب خواند و گفت: هجمه دشمنان به این نهاد انقلابی نیز نشانگر حرکت آن بر مسیر انقلاب دارد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۶۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام خوب یاروند افزود: فکر، عمل، رفتار و انگیزه انقلابی سپاه خواست و تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای همه نهادهای انقلابی است و سپاه این ویژگی ها در خودش دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رئیس امریکا در خصوص سپاه پاسداران اظهارداشت: ترامپ تلاش دارد سپاه را به عنوان نیروی تروریستی معرفی کند و علت آن ضربه ای که سپاه به مواضع و اهداف آن زده و هیچ نیرو و گروهی نتوانسته است چنین کاری انجام دهد و این جای بسی خرسندی است.

حجت الاسلام یاروند در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: مدافعان حرم با لبیک گویی به صدای مظلومیت مسلمانان در فراسوی مرزها و با انگیزه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقابله با دست نشانده های استکبار جهانی و وهابیون تکفیری رفته اند که این کار بزرگ و جهادی فرزندان انقلاب جهادی فی سبیل الله و طبق آیه قرآن کریم جهاد در راه خدا برای افراد خاص باز است.

ارسال نظرات