همزمان با گرامیداشت هفته ایمنی در سپاه با حضور جمعی از مسئولین ،فرمانده هان و کارکنان در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۴۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن گرامیداشت هفته ایمنی در سپاه با اشاره به آیات و روایات مختلف در خصوص اهمیت ایمنی در زندگی فردی و اجتماعی گفت: زندگی جاودانه وقتی معنا پیدا میکند و ادامه دارد که انسان عبد خدا باشد،همه انسان ها به منزله یک پیکر هستند ،چرا که وقتی یک عضوی از انسان  درد کند بقیه اعضا هم مشکل پیدا میکنند ، اگر به یک نفر کمک کنیم و نجات دهیم  این کار به به منزله نجات جامعه و احیا مردم است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه  با اشاره به اهمیت انجام کارها به شکل صحیح و کامل افزود: بعضی از افراد در قیامت وقتی کارنامه اعمالشان را به دستشان می دهند می گویند پس کارهای خوب من نیست ،معلوم می شود که از روی ریا بوده و مورد قبول واقع نشده است ،اگر در تمامی مراحل زندگی کارهایمان را خوب انجام دهیم ما را از پشیمانی دور نگه میدارد.

وی در ادامه با اشاره به اوصاف روز قیامت و یوم الحساب یعنی روز حساب تصریح کرد: یکی از اوصاف روز قیامت یوم الحساب یعنی روز حساب است و شیطان انسان را به عجله وادار میکند ،انسان را به گناه دعوت میکند و انسان منهای معنویت ارزشی ندارد.

در ادامه این مراسم سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ایمنی در سپاه ،اقدامات ایمنی و تامینی در سپاه ناحیه ابهر را به شکل مطلوب ارزیابی و عنوان نمود: باید فرهنگ  ایمنی را در محل کار و زندگی فردی و اجتماعی نهادینه کنیم.

در پایان این مراسم از کارکنان و سربازان فعال در امر  ایمنی و اقدامات تامینی تجلیل به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات