خبرهای داغ:
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج:
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در کشور بخصوص در بین نسل جوان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۲۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار احمد حق‌طلب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج به عنوان رده ستادی برگزار کننده کنگره های شهدا در سراسر کشور تا کنون حدود  ۱۶ کنگره استانی و ملی در بین اقشار مختلف از جمله  هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان  و کارگران برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: به همین علت بعد از برگزاری سالها کنگره های مختلف در کشور توقع این است که کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی با توجه به سطوح مدیریتی چه در سپاه و بسیج و استانداری و ادرات کل استان و همچنین مردم شریف آذربایجان غربی و سابقه بسیار خوبی که در ایام دفاع مقدس داشتند و آمار بالای شهدایی که تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرده اند، در بالاترین سطح برگزار شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتقال فرهنگ متعالی دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا به نسل جدید نیز تاکید کرد و افزود: امیدواریم این فرهنگ ها با برنامه هایی که در کنگره تدارک دیده شده است به بهترین نحو بین مردم و بخصوص در بین نسل جوان که آینده ساز کشور هستند منتقل شوند.

سردار حق طلب با اشاره به ویژگی های جغرافیایی و قومی آذربایجان غربی؛ برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان را از دیگر عوامل همدلی و همبستگی قومیت های مختلف استان برشمرد و گفت: امیدواریم مردم شریف این استان با حضور و استقبال خود از برنامه های این کنگره  بار دیگر این اتحاد و برادری خود را به منصه ظهور بگذارند.

ارسال نظرات