نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: پیشرفت نیروهای مسلح مایه افزایش اقتدار کشور در منطقه است و نقش آنان در تامین امنیت پایدار حقیقتا قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۲۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد ضمن آرزوی توفیق برای نیروهای نظامی و انتظامی استان اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی انشاءالله جمیع نیروهای مسلح استان را تحت حمایت و هدایت ولی عصر(عج) قرار داده و حفاظت و حراست نماید.

وی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: امنیتی که امروز در کشور حاکم است مرهون رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های نیروهای انتظامی بوده و در این راستا نیروهای انتظامی در ثواب هر کار خیری که در سایه امنیت به وجود آمده انجام می‌پذیرد شریک هستند.

قریشی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید که ما همه اعمال شما را ثبت و ضبط می‌کنیم و درنهایت همه این اعمال خیر در محضر خداوند حفظ می‌شود تا به حساب آن رسیده شود.

وی عنوان کرد: اگر امنیت کنونی در کشور نبود مردم نمی‌توانستند به ساحت مبارک امام‌حسین(ع) عرض ادب نمایند و در این بین شما باید به خود ببالید که خداوند چنین توفیق بزرگی را که آن تامین امنیت خلق‌الله است به شما عنایت فرموده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: تنها کشوری که نیروهای مسلح آن افتخار دارند از مقابل کلام‌الله مجید رژه بروند جمهوری اسلامی ایران است و این یعنی شما سربازان خداوند تبارک و تعالی، توحید و قرآن هستید.

وی تصریح کرد: امید می‌رود خداوند با عنایت خود این زمینه را فراهم کند که بتوانید تمام وظایف خود را در خدمت به مردم به نحو شایسته و بایسته انجام دهید.

قریشی خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی استان توانستند به پیروزی های بسیاری در عرصه تامین امنیت کشور دست یابند و من وظیفه دارم از سوی مردم از حضرات تشکر و قدردانی لازم را داشته باشم.

ارسال نظرات