خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: وقتی که در جامعه عده‌ای از افراد حقوق‌هایی بین 930هزار تا یک میلیون100هزار تومان دریافت می‌کنند و در مقابل عده‌ای دیگر با نام ذخایر نظام از حقوق‌های 45 و یا 50 میلیون تومانی برخوردارند واقعا می‌بایست شرمسار بود و جاره‌ای مناسب اندیشید.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۰۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون خبرهایی که اخیرا در خصوص فساد مالی برخی سران و بستگان آن‌ها می‌بینیم، اظهار کرد: ما از روزگاران قدیم همواره شاهد فسادهای مالی به ویژه در میان وابستگان و فرزندان مسئولین بوده ایم و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
وی با اشاره به کوتاهی‌های مسئولین در زمینه فسادهای مالی تبیین کرد: علیرغم موضوع حقوق‌های نجومی برخی مسئولین در سال گذشته و تذکرات بسیار مقام معظم رهبری در این خصوص هنوز اقدامات به‌خصوصی در این زمینه دیده نشده است.
این مسئول ادامه داد: وقتی که در جامعه عده‌ای از افراد حقوق‌هایی بین 930هزار تا یک میلیون100هزار تومان دریافت می‌کنند و در مقابل عده‌ای دیگر با نام ذخایر نظام از حقوق‌های 45 و یا 50 میلیون تومانی برخوردارند واقعا می‌بایست شرمسار بود و جاره‌ای مناسب اندیشید.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تاکید کرد: برای مبارزه با فسادهای مالی می‌بایست ابتدا دولتمردان و مسئولین اصلاحات را از خودشان آغاز نمایند.
حجت‌الاسلام مصطفایی با بیان سخنی از سید آزادگان شهید ابوترابی تصریح کرد: مسئولین خدمتگزاران ملت‌اند و باید همواره جمله " پاک باش خدمتگزار " را سرلوحه خود قرار دهند و خدمتگزار پاک است که می‌تواند درد مردم جامعه را درک کند.
وی نقش قوه قضائیه را در رسیدگی به فساد مالی بسیار موثر دانست و مطرح کرد: علیرغم موانع زیاد بر سر راه قوه قضائیه در خضصوص پرونده‌های فساد مالی خوشبختانه این قوه از هیچ تلاشی برای رفع این فساد فروگذار نکرده است.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: برای دستیابی به نتیجه مطلوب در خصوص فسادهای مالی می‌بایست مسئولین از بالا عمل نمایند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها