خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:

چرا برای برجام دستاورد تراشی می کنند؟

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان اذعان کرد: آقای روحانی می گویند برجام هزاران دستاورد دارد، خورشید تابان، باغ میوه و ده ها تعبیر دیگر که مطرح شده است با این حال امروز ترامپ از مادر تحریم ها سخن به میان می آورد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۴۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون صداقت و درست گفتاری که دستاورد جدید برجام می باشد اظهار کرد: هدف ما از برجام اثبات صداقت خود به مجامع بین المللی نبوده است.
وی ادامه داد: صداقت ما از ابتدای انقلاب مشخص شده بود و حرکت حضرت امام (ره) توانسته بود صداقت ما را در مجامع بین المللی ثابت گرداند ولی متاسفانه کسی نخواست آن را باور کند.
این مسئول ابراز کرد: ما در تمامی دوران و حتی در زمان جنگ تحمیلی نیز همواره صادقانه عمل کرده ایم ولی دیگران و سایر کشورها به علت خوی استکباری شان نمی خواستند اجازه دهند که مردم جهان این حقیقت را دریابند.
صادقی ابراز کرد: از آنجایی که اندیشه ما و استکبار در دو سوی متفاوت قرار دارد لذا آنان همواره خواسته اند حقیقت جمهوری اسلامی را از انظار پنهان نمایند.
وی اضافه کرد: آقای رییس جمهور پس از برجام صداقت را از دست آورد های جدید برجام معرفی کرده اند، ولی آنچه آشکار است صداقت هرگز نمی تواند دست آورد جدید برجام باشد؛ ما نیازی به اثبات راستکرداری نداشته ایم، ایشان تنها برای آنکه از نتایج برجام سخن بگویند این موضوع را مطرح نموده اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان تبیین کرد: آقای روحانی می گویند برجام هزاران دستاورد دارد، خورشید تابان، باغ میوه و ده ها تعبیر دیگر که مطرح شده است با این حال امروز ترامپ از مادر تحریم ها سخن به میان می آورد و ابراز می کند ما نقشه های دیگری در دستور کار داریم که به مراتب شدید تر و محرمانه تر خواهد بود.
صادقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تبیین کرد: ما از ابتدا به طرف مذاکره کننده اعتماد نداشتیم و رهبر فرموده بودند که دشمن غیر قابل اعتماد است، با این حال امروز برجام ما را در وضعیت خاصی قرار داده است.
این مسئول مطرح کرد: دکتر روحانی اظهار دارند که با برجام دیوار تحریم ها ترک برداشته است، ولی واقعیت امر با این حرف انطباقی ندارد، علیرغم برجام ما اجازه بازکردن حساب و مبادلات اقتصادی و تجاری با غرب را نداریم .
وی اذعان کرد: ترامپ دانسته و با هدف عدم رفع تحریم ها وارد توافق نامه برجام شده است و حتی امروز به دنبال برجام‌های دو و سه نیز می‌باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان در خاتمه متذکر شد: مسئولین باید بپذیرند که برجام نه تنها نتوانسته دستاورد به خصوصی را برای ما به ارمغان بیاورد بلکه سبب افزایش تحریم‌ها نیز شده است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها