خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

دانشجویان افسران جنگ نرم در عرصه فضای مجازی

دکتر بدیعی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: دانشجویان را می‌توان افسران جنگ نرم در عرصه فضای مجازی دانست.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۷۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید حسین بدیعی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) افزود: امروزه رویکرد مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار متفاوت‌تر از گذشته شده و شاهد رسوخ دشمن در لایه‌های زیرین اجتماع هستیم تا بتوانند ریشه اعتقادات و اندیشه‌های مذهبی را از بین ببرند.
وی از مسئولان خواست تا بیشتر از پتانسیل دانشجویان در مقابله با تهاجم سازمان‌یافته دشمنان استفاده کنند و بیان کرد: دانشجویان خود می‌توانند به‌عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مبارزه با این تهاجم باشند و ویژگی این قشر علم همراه با آگاهی است که دو عنصری است که می‌تواند به‌خوبی در مقابل تهاجم ریشه‌ای دشمن عکس‌العمل نشان دهد.
بدیعی با تأکید بر اینکه اگر بتوانیم به‌طور اصولی و با استدلال‌های درست و البته بروز، اندیشه‌های ناب قرآنی و اسلامی را برای دانشجویان تبیین کنیم، خود دانشجویان عاملی مؤثر در برخورد با فشار و تهاجم سازمان‌یافته در فضای مجازی و دیگر عرصه‌ها می‌شوند، در ادامه اظهار کرد: امروز دیگر رویکرد تبیین اندیشه‌ها و قواعد تغییر کرده و راه‌های فهم و درک آن نیز متفاوت‌تر شده و شیوه‌های نو را می‌طلبد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از حوزه فرهنگی این دانشگاه نیز خواست تا در تربیت نیرو‌های کارآمد از بین دانشجویان، کارکنان و اساتید برای ورود به فضای مجازی در راستای مقابله با جنگ نرم کوشا باشند و گفت: یکی از مأموریت‌های حوزه فرهنگی واحد شاهرود باید همین امر باشد و امیدواریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و جذب افراد علاقه‌مند حتما این کار انجام شود.
جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تصویب ۳۴ برنامه برای ترم جدید بر استفاده از نظرات اعضای شورا بر ورود پررنگ‌تر به دنیای مجازی در جهت اهداف اسلام و انقلاب تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها