خبرهای داغ:
الموت كه محروم و مستضعف در گوشه اي از اين خاك رها شده است تا كي به خاطر نداشتن جاده و راه ايمن انسان هاي بي گناهي را به كام مرگ بكشاند و تنها با شعار بودجه نداريم همه چيز را توجيه كنند!
کد خبر: ۸۹۳۱۱۴۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهيد رسول عالم باقري نمونه اي از مردان بي ادعاي بسيجي بود كه تنها در خدمت رساني به محرومان زيبايي هاي خدا را جستجو مي كرد.
او آمده بود تا با پرواز زيبايش انسان هاي خاكي را متوجه قسمت هايي از كاستي ها و نارسايي ها كند. در بيخ گوش ما كه در بحبوحه شهر گم شده ايم مرداني از ديارايران اسلامي در حال جان دادن هستند تا عده اي بدانند خرمشهرها در پيش است.
همه برچم يا ابا عبدالله و لبيك يا حسين آمده بودند تا پيامي را صادر كنند كه هنوز بر مصدر عاشورا هستيم و هيچ مكتبي نمي تواند راهگشاي بوده جز مكتب ابا عبدالله كه با فريادهاي هيهات من الذله در تاريخ مظلومان بشريت ماندگار شد و راه و چراغ آيندگان گرديد.
زنان و مردان با اشك و ناله در سوگ جهادگر بسيجي مي سوختند و همانند شمع در حسرت خورشيد شب را تا صبح بي قراري كرده تا خورشيد عالم تاب حضرت وليعصر عج طلوع كند و شمع و پروانه در آرامش و سكوت به خواب ابدي روند.
چه زيبايي هایی دارند شهداي اين مرز و بوم! همه آمده بودند. رييس سازمان بسيج سازندگي استان را در ميان جمعيت ديدم كه با گريه سوزناك در فراغ يار ناله سر مي داد و هنر رسيدن به خدا را در بندگاني ديدند كه سالها در كنار هم بودند اما ناشناخته و گمنام در حال خدمت رساني به مردم مستضعف بودند. وقتي پرواز كردند ناگهان زمينيان ديدند كه فرشته اي آسماني از بند دنيا رها شد و به ديدار معبود شتافت.
اما الموت كه محروم و مستضعف در گوشه اي از اين خاك رها شده است تا كي به خاطر نداشتن جاده و راه ايمن انسان هاي بي گناهي را به كام مرگ بكشاند و تنها با شعار بودجه نداريم همه چيز را توجيه كنند! جاده الموت غربي نيازمند تعمير دوباره و افزايش پهناي باند جاده و بستن گارد ريل بوده كه حوادث زيادي را جلوگيري كرده و فاجعه تكراري سقوط به دره را كمتر شاهد خواهيم بود.
جان 100 انسان كه در چند سال اخير به خاطر ايمن نبودن راه پايمال شده است در روز قيامت بر عهده مسئولين راه و شهرسازي بوده و اگر نمي توانند كاري براي اين نقطه حادثه خيز استان انجام دهند بهتر است آخرت خود را به چند روز فاني دنيا نفروشند.
خداي متعال از پيدا و پنهان حكومت از شما سوال خواهند كرد و كودكان يتيم و زنان بيوه شده كه حاصل ايمن نبودن راه و مديريت برخي از آقايان است تنها شكايت خود را مي توانند نزد خدا ببرند و گرنه گوش هيچ كس بدهكار نيست مگر اينكه فاجعه اي دلخراش تر رخ دهد تا آقايان از خواب غفلت بيدار شوند.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي! شما نيز مقصرهستيد و با گذشت 40 سال از انقلاب هنوز نتوانستيد 50 كيلومتر راه روستايي دراستان را ايمن سازي كنيد، چگونه با خداي خود و امام شهدا روبرو خواهيد شد درحاليكه مستضعفين در سيطره مديريت شما قرباني مي شوند؟
انتخابات تمام شد، بخشدار و ساير مسئولان بخش الموت يك بار براي هميشه فرياد سر دهند اگردرطي 40 سال انقلاب سالي 2 كيلومتر راه سازي با استاندارد بالا ساخته مي شد امروز شاهد يتيم شدن بسياري از مردم و بيوه شدن زنان نبوديم كه مشكلات اجتماعي هم متعاقب آن به وجود مي آيد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها