خبرهای داغ:
جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰شهیدخط شکن شهرستان فلاورجان با حضور مسئولین شهرستان در سالن جلسات شهرداری شهرابریشم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۳۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج  فلاورجان:جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد کنگره ملی ۱۳۰۰ شهید خط‌شکن شهرستان فلاورجان پنج‌شنبه باحضورجانشین محترم فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان سردارفدا،نماینده محترم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی، امام‌جمعه شهر فلاورجان ،هدایت فرماندار شهرستان، مسئولین ادارات وسازمان‌ها، شهرداران وبخشداران شهرستان،درسالن جلسات شهرداری شهرابریشم برگزار شد

درابتداسرهنگ2پاسدارعلی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان ضمن خیرمقدم گویی،گزارشی ازاقدامات صورت گرفته ارائه نمودند.درادامه مسئولین معاونت‌های کنگره:معاونت جمع‌آوری به مدیریت،معاونت فرهنگی،معاونت نشر،معاونت پشتیبانی ومعاونت روابط عمومی گزارش مختصری از فعالیت واقدامات خود را ارائه نمودند.

درادامه امام‌جمعه فلاورجان ضمن تقدیروتشکر اززحمات همه متصدیان با تأکید بااینکه شهرستان تعداد هفت شهید مدافع حرم تقدیم نموده است افزود:شهدای مدافع حرم شهرستان در برنامه‌های کنگره لحاظ شود.وی درادامه برچاپ کتاب‌هایی که درمورد شهدا تهیه می‌گردد تأکید کرد که به‌صورت جیبی ارائه گردد.

 در ادامه این جلسه نماینده مردم شهرستان فلاورجان درمجلس شورای اسلامی افزود:با اشاره به این‌ که اصل کنگره که آبروی شهرستان است همان اجلاسیه ای است که در پایان سال برگزار می‌شود وباید به صورتی برگزارشود که باهمت همه‌ مدیران ومسئولین به‌صورت شایسته این رخداد عظیم فرهنگی رقم بخورد.

ایشان در ادامه افزود:مسئولین استان ازجمله فرماندهی محترم سپاه صاحب‌الزمان و یگان‌های رزمی سپاه در استان درخواست نمود تا در ساختن سالن اجلاسیه همکاری لازم را به عمل‌آورند.

درادامه هدایت فرماندارشهرستان فلاورجان با تشکرازهمه عوامل کنگره شهدای شهرستان فلاورجان وکسانی که در حمایت ازکنگره دریغ نمی‌کنند افزود:درشهرستان دو رویداد مهم در حال انجام است یکی اجلاسیه کنگره شهدا و دیگری برگزاری طرح کرامت است

وی درادامه افزود:حمایت‌های همه‌جانبه فرماندهی سپاه استان سردارسلیمانی وجانشین محترم آن سردار فدا، برحمایت‌های دیگریگان‌های رزمی ازجمله لشکر۸نجف اشرف ولشکر ۱۴امام حسین به جهت آماده‌سازی سالن اجلاسیه و نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان تاکیدکرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به فرصت کم برای برگزاری اجلاسیه گفت:کارهایی که انجام‌شده است خوب است ولی باید در حوزه فرهنگی بخصوص نشر آثار شهدا به‌صورت علمی با همکاری حوزه و دانشگاه در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم تلاش نمائی‌ام.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت این موضوع از کار کردن به‌صورت هیئتی باید خارج شد و باروحیه جهادی ، کار زیبا و ماندگار علمی کرد که در آینده نیز اثرات آن مشهود باشد.

هدایت در پایان افزود:با توجه به اینکه حجم کاربسیار بالا و فوق‌العاده مهم و حساس هست و تاکنون دربرخی قسمت‌ها پیشرفت کار درجمع‌آوری اسناد و اطلاعات مربوط به شهدا ۳۰ درصد بوده است از کلیه عوامل و متصدیان در این امر مهم خواست تا هر چه سریع‌تر به سمت عملیاتی و علمی شدن کار برای نشر قدم بردارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها