بهترین چیز برای هر کشور و مردمی قانون و رعایت قانون است حتی قانون اگر بد هم باشد خیلی بهتر از بی قانونی است.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۳۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان طارم امروز صبح با حضور مسئولین ادارات شهرستان، علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، آتش نشانان و خانواده محترم شهدا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهر آببر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان طارم در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی خدمت ملت شریف ایران اسلامی گفت: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز در تلاشند تا مردم در امنیت و آرامش کامل زندگی کنند بنابراین باید قدر این نعمت خدادادی را دانست.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طارم را باید فرمانده بسیجی نامید که نعمتی هستند برای این شهرستان که در طول هشت سال دفاع مقدس هم در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند وی همچنین سلامتی آن بزرگوار و همراهش را که در اثر صانحه تصادف دچار آسیب شده اند را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

وی اظهار داشت: بهترین چیز برای هر کشور و مردمی قانون و رعایت قانون است حتی قانون اگر بد هم باشد خیلی بهتر از بی قانونی است.

امام جمعه طارم با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن سه راهبرد اساسی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که ایجاد نا امنی، تحریم اقتصادی و تغییر نظام از جمله این موارد است.

صادقی پور تصریح کرد: کم هزینه ترین راهبرد برای دشمن ایجاد نا امنی در داخل کشور است.

امام جمعه طارم با توجه به جانفشانی های نیروهای انتظامی در طول هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: نثار تعداد ۸ هزار شهید در عرصه جنگ تحمیلی، ۵ هزار شهید در راه امنیت، ۳۷۰۰ شهید برای مقابله با قاچاقچیان و مواد مخدر بهترین سند برای جانبازی این نیرو در راه اسلام است.

صادقی پور بهترین وسیله برای رسیدن به پیشرفت را ضریب امنیت دانست و گفت: قرآن هم به شهر و سرزمین مکه که دارای ضریب امنیتی بالایی است قسم یاد کرده است که نشان از اهمیت این موضوع در اقتصاد، زندگی اجتماعی و پیشرفت انسانها دارد که باید قدر این نعمت الهی را دانست.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان یادآور شد: دشمن با ایجاد احزاب و قومیت های متعدد در فکر ایجاد نا امنی در  داخل کشور است اما غافل از اینکه ما ملت، نیروها و رهبری بصیر، مقاوم و همیشه در صحنه داریم که به دشمن اجازه دخالت در امورات کشور را نخواهند داد و این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

گفتنی است تجلیل از برگزیدگان و فعالان در عرصه نیروی انتظامی شهرستان طارم از جمله برنامه های قابل اجرا در این مراسم بود.

 

 

ارسال نظرات