بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تنکابن؛
از دولت محترم خواستاریم با بصیرت و شناخت دقیق دشمن مذاکرات و نگرش خود را مدیریت نماید و با تعویق سریع برجام در سطح سیاسی اقتدار دیپلماتیک ایران عزیز را به دشمن قسم خورده گوش زد نماید.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۲۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مازندران؛بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن درباره جاسوس و نفوذ در مذاکرات هسته ای به شرح زیر صادر گردید:
 
بسمه تعالی
مذاکره با آمریکا یعنی نفوذ ، یعنی ضرر .     امام خامنه ای (مد ظله العالی)
 
حقیقت انقلاب اسلامی، حرکتی به سمت احیای مجدد معنویت و گرایش به سوی خدای متعال و احیای ادیان توحیدی است. طبیعتاً پرچمداران تمدن مادی در جهان، متوجه شدند که احیا و رشد معنویت، با این سطح از گرایش در جهان، به کاهش قدرت آنها منتهی می‌شود و بلکه ممکن است در یک شیب تاریخی به تغییر ساختار کلی معادله قدرت در جهان ختم شود.
 
 بنابراین نسبت به انقلاب اسلامی دشمنی نشان می‌دهند و از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین معادلات خود را برای منحل کردن این حرکت جدید، در درون برنامه‌ریزی‌های خود به کار می‌بندند.
 
از این رو یکی از برنامه ریزی های دقیق و حساس دشمن در مسئله ی هسته ای از طریق نفوذ فردی و سازمانی با تغییر مفاهیم بوده که این نفوذ اغلب در ارگان ها و سمت های تصمیم گیر و تصمیم ساز شکل می گیرد .
 
لذا پیش بینی جاسوسی و خیانت در غم نامه برجام برای وارد آوردن خسارتی محض بر پیکره نظامی انقلابی دور از ذهن نبود . 
 
اما چیزی که باعث دل آزردن امت انقلابی می شود وجود این جاسوسان خود فروخته در مذاکرات نیست بلکه وجود کسانی در درون نظام هستند و درک درستی تشخیص دشمن و خدعه های آن ها ندارد باعث نگرانی است .
 
از آن هایی که برجام را که تماما هزینه و خسارت برای نظام بود را در بیست دقیقه تصویب کردند تا آن هایی که تمام نگاهشان را به خنده دشمن دوخته اند باید بدانند که تمام قد در زمین دشمن هستند.
 
و اما در باره بحث مذاکرات هسته ای چند سوال مطرح میشود .
-اگر برجام به نفع ایران بود چرا باید دورن تیم مذاکره کننده جاسوس وجود داشت ؟
 
- اگر ساختار مذاکره دقیق بود چرا هر روز تحریم های جدیدی علیه ایران وضع می شود ؟
 
-  اگر محتوی مذاکره صحیح بود چرا دشمن هر روز جسورتر و گستاخ تر می شود ؟
 
لذا با توجه به بد عهدی ها و خیانت های ظالمانه آمریکا در موضوع هسته ای از ریاست محترم جمهور خواستاریم که موضع خود را به طور صریح و شفاف نسبت به دستگیری جاسوس در تیم مذاکره کننده بیان کند . 
 
از سویی دیگر با به تعلیق درآوردن برجام  و تلاش برای عقب نشینی دشمن تا زمانی که عمل به وعده ها کند، تا این دشمن گستاخ دیگر به خود اجازه اهانت به ملت بزرگ ایران را ندهد و صد البته که لازمه این حرکت انقلابی ، ایمان  و اعتماد به این ملت بزرگ است .
 
در پایان  ما دانشجویان بسیجی شهرستان تنکابن  از قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان (عج) جهت برخورد قاطع با این جاسوس خودفرخته تشکر می نماییم و از دولت محترم خواستاریم با بصیرت و شناخت دقیق دشمن مذاکرات و نگرش خود را مدیریت نماید و با تعویق سریع برجام در سطح سیاسی  اقتدار دیپلماتیک ایران عزیز را به دشمن قسم خورده گوش زد نماید.
وللعاقبه للمتقین
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن –
ارسال نظرات