خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین اذعان کرد: جهاد تنها شامل جهاد نظامی نیست و ما در کنار جهاد نظامی جهادهایی، چون جهاد امنیتی، فرهنگی و اقتصادی نیز داریم.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۱۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

حجت‌الاسلام علی معبودی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت حرکت‌های جهادی در جامعه و با اشاره به شهادت شهید عالم‌باقری اظهار کرد: عرصه جهاد یک عرصه تمام نشدنی است که تنها به یک مرحله و یا یک نقطه ختم نمی‌شود.
وی جهاد را تنها مختص عرصه نظامی ندانسته و تبیین کرد: جهاد تنها شامل جهاد نظامی نیست و ما در کنار جهاد نظامی جهادهایی، چون جهاد امنیتی، فرهنگی و اقتصادی نیز داریم.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و شعار سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می‌باشد شایسته است توجه بیشتری به جهاد اقتصادی در جامعه شود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین مطرح کرد: شرایط امروز جامعه اقتضا می‌کند که اقدامات جهادی بیشتری صورت بگیرد و لازم است در کنار دانشجویان دیگر اقشار جامعه نیز در این حرکت جهادی حضور فعال داشته باشند.
حجت‌الاسلام معبودی حضور روحانیون را نیز در عرصه‌های جهادی مطلوب عنوان کرد و گفت: روحانیون نیز دوشادوش دیگر اقشار همواره در عرصه‌های جهادی مشغول به خدمت‌رسانی بودند و طلبه‌های بسیاری در این راه به دیار باقی شتافتند.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم تصریح کرد: همانطور که در آیات قرآن نیز آمده است جهاد یکی از راه‌های اصلی دستیابی به موفقیت و پیروزی در جامعه است که باید بدان توجه داشت.
این مسئول ابراز داشت: جهاد و مقاومت عرصه‌ای است که هم از ارزش دینی و هم از ارزش اجتماعی برخوردار است و نباید در این مقوله کوتاهی شود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: افرادی که نسبت به مقوله حرکت‌های جهادی بی توجه هستند و در موردش کوتاهی می‌کنند یقینا هنوز به عمق اهمیت حرکت جهادی پی نبرده‌اند و یا نسبت به مناطق محروم موجود در جامعه اسلامی بی‌توجه‌اند.
۱۰۰۵/ت ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها