خبرهای داغ:
صبح امروز یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۱۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور استاندار، دکتر کاراندیش مروستی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمد مهدی مروج الشریعه در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی اظهار کرد: ناشران کارآفرینان بزرگی در صنعت چاپ هستند که مشغول انتشار و چاپ این محصول فرهنگی هستند.

 وی با بیان اینکه این فضا زیبنده این محصول فرهنگی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیست، افزود: امیدواریم سریعتر مکان جدید نمایشگاه های بین المللی بیرجند ساخته شود تا فضای مناسب و در شأن این استان فرهنگی داشته باشیم.

 استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید شرایط بهتر و مناسب تری در جهت برپایی نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی شاهد باشیم، گفت: نشر در این استان پیشینه و سابقه طولانی دارد و اصحاب فرهنگی استان قطعاً به وضع موجود راضی نیستند و باید مکان بهتری نمایشگاه برگزار شود.

 مروج الشریعه با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای صاحبان اندیشه های بزرگ فرهنگی است، ادامه داد: امیدواریم با فراهم کردن شرایط  از آثار این بزرگان بیشتر بهره مند شویم.

 وی با اشاره به اینکه هر چه داریم از فرهنگ سیدالشهدا علیه السلام است، بیان داشت: امام راحل فرمودند« محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است».

 این نمایشگاه از 17 لغایت 22 مهرماه جاری با حضور صدها ناشر و نمایندگی نشر از سراسر کشور و ارائه جدید ترین کتب در استان برگزار می شود.

مکان نمایشگاه خیابان شهید آیت الله غفاری ـ محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها