خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین اذعان کرد: جوانان به خاطر این‌که رخوت کمتری از موضوعات دنیوی گریبانگیرشان شده است از از ضمیر پاکتر و جان‌های آماده‌تری برخوردار هستند لذا راحتتر پذیرای اندیشه‌های آرمانگرا و سخنان حق مقام معظم رهبری هستند.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۱۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

حجت‌الاسلام محبی مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص اهمیت حرکت‌های جهادی در جامعه اظهار کرد: جوانان همواره پشتیبانان اصلی این انقلاب بوده‌اند.
وی ادامه داد: انقلاب را جوانان به پیروزی رساندند و مقاومت و استقامت امروز آن هم به دست جوانان است.
این مسئول تبیین کرد: جوانان به خاطر این‌که رخوت کمتری از موضوعات دنیوی گریبانگیرشان شده است از از ضمیر پاکتر و جان‌های آماده‌تری برخوردار هستند لذا راحتتر پذیرای اندیشه‌های آرمانگرا و سخنان حق و داعیانه‌ی رهبرانی چون مقام معظم رهبری هستند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین مطرح کرد: به خاطر جان‌های آماده جوانان ما در سال‌های متوالی همواره شاهد لبیک گفتن جوانان به سخنان حق رهبران در جامعه بوده‌ایم.
محبی اضافه کرد: علیرغم آن که بار اصلی اقدامات و فعالیت‌های جهادی می‌بایست بردوش مسئولین و حاکمان باشد همواره جوانان و اقشار تحصیلکرده ما جلوتر از مسئولین مرتبط حرکت کرده‌اند.
وی رفع مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی را وظیفه‌ای مهم بر دوش مسئولین عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات معیشتی و آسیب‌های اجتماعی وظیفه‌ای مهم بر دوش مسئولان است و به خاطر کوتاهی‌های مسئولین در این حیطه، جوانان برای جبران خلاها خود را به این عرصه می‌رسانند.
این مسئول با یادآوری اقدامات ارزنده شهید عالم باقری تصریح کرد: جوانان با روحیه جهادی و برای معنویت و کسب رضایت الهی جان و زمان خود را صرف خدمت‌رسانی به محرومان می‌کنند لذا کارشان رنگ و بویی خدایی به خود می‌گیرد.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین افزود: جوانان به خاطر آن‌که حرف ولی خدا روی زمین نماند با جان و دل در حرکت‌های جهادی حضور می‌یابند و به انجام وظیفه دینی خود می‌پردازند.
محبی در خاتمه خاطرنشان کرد: جوانان غیور ما خود را در برابر اسلام، دین، میهن، ملت و به ویژه مردم مظلوم مسئول می‌دانند و برای دفاع از این مهمات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها