وی افزود: ارتقا احساس امنیت از خود امنیت با اهمیت‌تر است که پلیس افتخاری نماد مشارکت مردمی در برقراری نظم وامنیت اجتماعی نقش مهمی در اجرای آن دارد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۰۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار نصرت الله امیری در همایش پلیس افتخاری  مازندران اظهار داشت: طبق سند چشم انداز بیست ساله ستاد کل نیروی مسلح و سند چشم انداز20 ساله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به بحث پلیس افتخاری و تاکید بر بکارگیری ظرفیت و مشارکت در پیشگیری از جرائم و ارتقا ضریب احساس امنیت میان شهروندان توجه ویژه شده است.

وی افزود: ارتقا احساس امنیت از خود امنیت با اهمیت‌تر است که پلیس افتخاری نماد مشارکت مردمی در برقراری نظم وامنیت اجتماعی نقش مهمی در اجرای آن دارد.

امیری تصریح کرد: طبق ارزیابی میدانی و اسنادی در بحث مشارکت مردمی امروز ناجا به مشارکت‌های فزآینده و واقعی دست یافت و موجب پیشگیری و کاهش جرائم شد.

وی بیان کرد: 34 هزار پلیس افتخاری امروز در سطح کشور با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند که بیش از 11هزار نفر از آنان خواهران هستند که در بحث لایه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و ترافیکی بکارگیری می‌شوند.

امیری گفت: مازندران جز استان‌های پیشرو در بکارگیری پلیس افتخاری و برگزاری جلسات، دوره‌های آموزشی، برگزاری همایش‌ها و مدیریت مناسب درکشور است که تا کنون هزار نفر پلیس افتخاری در این استان ساماندهی شدند.

وی گفت: هیچ منعی در برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی وجود ندارد و از پلیس افتخاری می‌خواهیم ادامه همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند و خود مولد و مروج پلیس افتخاری در جامعه باشند و از انجام ماموریت‌ها به صورت انفرادی خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها