مصطفی برزگر
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) از پرداخت 26 میلیارد و 200 میلیون ريال تسهيلات در حوزه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۹۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، "منصور ملك حسيني"،مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) ، با بیان اینکه بسیج نقش بسیار پررنگی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری دارد گفت: توسعه اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از اولویت های بسیج سازندگی در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه  رویکرد بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) در تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال در جامعه است اظهار کرد : تا کنون در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی جمعاً مبلغ 26 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات تخصیص یافته است.

ملک حسینی در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات افزود : این تسهیلات با اعتبارات بانک مهر ایران ،موسسه مالی و اعتباری ولایت وبانک مهر اقتصاد و با نرخ سود 10 % و بازپرداخت سه تا پنج ساله به متقاضیان عرصه‌های تولیدی، که قادر به راه‌اندازی کارگاه های کوچک و خانگی  در حوزه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی هستند پرداخت می شود .

مسئول سازمان بسیج سازندگی  با تاکید مجدد بر روی درصد سود تسهیلات که به میزان 10درصد می باشد ، گفت: متقاضیانی که به صورت تعاونی  اقدام به راه‌اندازی کارهای تولیدی صنایع تبدیلی و ایجاد شغل گروهی باشند، هم در اولویت واگذاری تسهیلات قرار خواهند گرفت و هم اینکه مبلغ بیشتری به آنها پرداخت می گردد

ملک حسینی در پایان با  اشاره به هموار بودن مسیر کارآفرینی گفت : تفاهم نامه های فی ما بین  بسیج سازندگی و ادارات مرتبط با هدف کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات و اجرای هرچه با کیفیت تر طرح ها منعقد گردیده است.

 

ارسال نظرات