وی با بیان اینکه گلایه آیت‌الله معلمی امام جمعه قائم‌شهر مبنی بر توقف پروژه میدان جانبازان، درواقع گلایه و حرف مردم است، اظهار کرد: قرار بود انجام این پروژه رفاه نسبی را برای مردم منطقه ایجاد کند ولی امروز به معضل و پاشنه آشیل تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۳۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر، در ابتدا با بیان اینکه به‌زودی نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار و عملکرد شورای جدید در این مدت به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، اظهار کرد: مردم حق دارند از عملکرد ما مطلع باشند و به دلیل اینکه بعضی از لوایح و تصمیمات پشت درب‌های بسته انجام می‌شود ممکن است این شائبه برای مردم به وجود آید که شورای جدید کاری انجام نداده است و به فکر مردم نیست.

افشین حسین‌زاده افزود: نگاهم این است تا انتخاب شهردار عملکردهای شورا را رسانه‌ای کنیم تا مردم مطلع شوند.

رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر تصریح کرد: شورای پنجم و کمیسیون‌ها تا به امروز جلسات متعدد با مسؤولان شهری برگزار کردند تا مسائلی که در طول سال‌ها مغفول ماند و الان به حرکت افتاد را شاهد باشیم که طرح جامع تفصیلی در کمیسیون عمران، بررسی بودجه سال‌های گذشته و آینده و نگاه شورای جدید در هزینه‌هایی که مردم باید بپردازند از جمله آن است چرا که معتقدیم یکسری از هزینه‌ها برای شهروندان ما منطقی نیست و در حق مردم اجحاف شده است.

وی با بیان اینکه کارخانه نساجی قائم‌شهر در حال حاضر با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و این نگاه سایر اعضای شورا نیز هست، اظهار کرد: دلیل اطلاع‌رسانی نکردن این است که معتقدیم کارها به سرانجام برسد تا بعد نتیجه را اعلام کنیم.


نایب‌رئیس شورای اسلامی قائم‌شهر در ادامه گفت: در بحث پروژه میدان جانبازان از لحاظ تأمین بخش مالی چندان عقب نیستیم و هم در شورای قبل و هم شورای فعلی پول به این پروژه تزریق شد.

عباس صالح‌زاده با بیان اینکه پیمانکارهای مشابه در کشور ما وجود دارند که بیش از دو سال، صورت وضعیت طلبکار هستند ولی این امر سبب خواباندن پروژه نشده است، اظهار کرد:  توقف پروژه سبب شد تا  این ذهنیت برای مردم به وجود آید که شورای پنجم مانع ادامه کار شده و این در حالی است که بر تسریع کار تأکید داریم و پیمانکار پروژه میدان جانبازان صورت وضعیتی از شهرداری طلب ندارد.

دیگر عضو شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه همه توان شهرداری اتمام پل میدان جانبازان نیست، تصریح کرد: باید ببینیم برای برون رفت از این موضوع چه تصمیمی داریم.


محمدعلی شیرسوار ادامه داد: باید جوابی برای اعتراضات مردم نسبت به این پروژه که چه زمانی به پایان می‌رسد داشته باشیم و اینکه نظارت شهرداری در چه وضعیتی است.

وی با بیان اینکه گلایه آیت‌الله معلمی امام جمعه قائم‌شهر مبنی بر توقف پروژه میدان جانبازان، درواقع گلایه و حرف مردم است، اظهار کرد: قرار بود انجام این پروژه رفاه نسبی را برای مردم منطقه ایجاد کند ولی امروز به معضل و پاشنه آشیل تبدیل شده است.

در ادامه معاون فنی شهرداری قائم‌شهر به روند احداث پروژه روگذر پل میدان جانبازان اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتبار 8.5میلیارد تومان استارت خورد، پیمانکار آن انتخاب و 12ماهه قرارداد آن بسته شد.

مهدی مهدی‌زاده گفت: ساخت این پروژه در سال 95  و اوایل 96 با سرعت قابل قبولی انجام شد و به 80درصد پیشرفت فیزیکی خود رسید و در روزهای اخیر این پروژه به دلیل خرید کابل مورد نیاز از کشور آلمان و بحث مالی متوقف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها