فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز گفت: نیرو‌های امنیتی با فرمان پذیری از ولایت فقیه تأثیر قوی در ایجاد و حفظ امنیت و ارامش کشور دارند.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۳۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین دهقان پور در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز که با حضور ائمه جمعه شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و نیرو‌های ناحیه بینالود و جمعی از مسئولین و بسیجیان در محل پادگان نیروی انتظامی ویرانی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در شهرستان طرقبه شاندیز شاهد خدمات خوبی از جمله برقراری نظم و امنیت هستیم که ناشی از اینست که نیرو‌های نظامی و انتظامی برای خدمت از نیت الهی و خدایی برخوردار می‌باشند.

وی افزود: ایام هفته دفاع مقدس متعلق به همه ایرانیان و مسلمانان است و باید این ایام را گرامی داشت.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز با تشکر ویژه از نیرو‌های سپاه و بسیجیان شهرستان گفت: شهای مدافع حرم امنیت را برای کشور به ارث گذاشتند.

وی افزود: امنیت در آموزه‌های دینی نقش والایی دارد و یکی از نعمت‌های الهی در جامعه بشری است.

سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: نیرو‌های امنیتی با فرمان پذیری از ولایت فقیه تأثیر قوی در ایجاد و حفظ امنیت و ارامش کشور دارند.

وی با اشاره به پشتوانه قوی مردمی نیروی انتظامی و داشتن رسالت پاسداری از ارزش‌های اسلامی افزود: علاوه بر این اقدامات تامین امنیت اجتماعی را نیز بر عهده دارد و تا پای جان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز گفت: ناجا افتخار دارد وصایای امام (ره) و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را در ماموریت‌ها نصب العین قرار داده و با کار جهادی و با تکیه بر جوانان مومن و انقلابی جان فشانی برای تامین امنیت را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا به عنوان پلیس برای امنیت و امنیت برای همه افزود: در مقابله با تهاجم فرهنگی بدون توجه به فضاسازی دشمنان وظایف را به نحو مطلوب انجام خواهیم داد.

سرهنگ دهقان پور خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم میهن اسلامی است.

وی ضمن تأکید بر اینکه ناجا در پاسداری و تثبیت هنجار‌ها مبارزه می‌کند، افزود: تثبیت انقلاب نیازمند مقاومت و پاسداشت ارزش‌ها نیاز‌مند مبارزه است لذا انقلاب و مجاهدت ادامه دارد و در در این راستا نیاز‌مند همکاری و مشارکت همگانی مردم منطقه است.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز اظهار کرد: امام خمینی (ره) و رهبرمعظم‌انقلاب با سردادن فریاد استقلال در برابر همه دشمنان اسلام ایستادند و خدا را به خاطر چنین عزتی که موجب خضوع دشمنان مستکبری، چون آمریکا شده است، شاکریم.
ارسال نظرات