استاندار زنجان:

حفاظت از محیط زیست و بهداشت با اجرای طرح تولید انرژی از پسماند ها

پروژه تولید انرژی از پسماند با دنبال کردن یک هدف ایده آل، به حفاظت از محیط زیست و بهداشت جامعه کمک قابل ملاحظه ای می کند.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۲۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه هماهنگی با هیئت سرمایه گذار خارجی گفت:  اجرای طرح تولید انرژی از پسماند 115میلیون دلار سرمایه گذاری در زنجان صورت می گیرد.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه اجرای پروژه تولید انرژی از زباله، سریع تر از مدت زمان پیش بینی شده در قرارداد به اتمام برسد، افزود: اقدامات این شرکت سرمایه گذار خارجی در گسترش دانش استفاده از پسماندها و تبدیل آن به انرژی برق در سطح دنیا، مطلوب ارزیابی شد.

وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه با دنبال کردن یک هدف ایده آل، به حفاظت از محیط زیست و بهداشت جامعه کمک قابل ملاحظه ای می کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این پروژه گام مهمی در تقویت فرهنگ بهداشتی و اجتماعی جامعه بر می دارد، تصریح کرد: مدیریت استان از عملیاتی نمودن قرارداد احداث کارخانه تولید انرژی از زباله در زنجان حمایت های هم جانبه ای دارد.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه با اعطای زمین احداث کارخانه و تأمین زباله مورد نیاز و همچنین خریداری برق تولید شده از سوی استان زنجان، علاوه بر مزیت های اقتصادی به حفاظت از محیط زیست استان کمک می شود، گفت: همزمانی استقرار شوراهای شهر با انجام این پروژه می تواند به سرعت بخشیدن به انجام پروژه کمک کند.

وی در ادامه اظهار داشت: انجام سریع این پروژه مقدمه ای برای ادامه همکاری این شرکت در استان زنجان و استان های همجوار خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار