مسئول بسیج سازندگی مریوان با اشاره به اقدامات سپاه مریوان در راستای محرومیت زدائی افزود: بیش از ۳۲ پروژه‌ی محرومیت زدائی در این شهرستان اجرا گردیده است.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۷۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

 مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه مریوان در گفتگوی ویژه با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: از سال جاری تاکنون بیش از ۳۲ پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان مریوان به بهره برداری رسیده است و ۱۱ پروژه دیگر تا پایان سال جاری در دست اقدام هستند.


سرگرد پاسدار علی نقدی گفت: با توجه به پیشنهاد بسیج سازندگی سپاه مریوان به سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان و قرارگاه محرومیت زدایی ۸ پروژه مرمت و بازسازی مدرسه و دو پروژه مرمت و بهسازی مسجد در روستا‌های شهرستان مریوان به تصویب رسید که با اعتبار هر طرح مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال که در حال حاضر در حال اجرا است.

وی افزود: مرمت و بهسازی ۸ مدرسه در روستا‌های وسنه، رشه ده، اسلام دشت، کلکه جان، اسکول، دره وران، دری و انجیران با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال هم اکنون در حال اجرا می‌باشد.


نقدی اضافه کرد: همچنین مرمت و بهسازی ۲ مسجد در روستا‌های دری، ویسه و همچنین احداث زمین ورزشی روستای کوره دره با اعتبار مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است.


مسئول بسیج سازندگی سپاه مریوان طرح‌های انجام گرفته در سال جاری پروژه‌های محرومیت زدایی بسیچ سازندگی سپاه مریوان را که با مشارکت مردم روستا‌ها انجام گرفته این طرح‌ها عنوان کرد:


- احداث غسالخانه روستا‌های کال سفلا، کوره دره و شارانی

۲- کمک به احداث مسجد اسلامدشت، جشنی آباد، ساوجی، گلچیدر، برقلعه و میدول

۳- بهسازی جاده روستای قامیشله و ویسه

۳- کمک به احداث خانه عالم و خانه محروم روستای گویله

۴- احداث پل روستا‌های گیلی کران و هانه شیخان

۵- آبرسانی به روستا‌های زویران، رشه ده و اسکول

۶- احداث سرویس بهداشتی روستا‌های نشکاش، میرگه دریژ، کاکوزکریا، قلقله، شیخه کویره، شیخ شربتی، شارانی، سورکول، سعد وسلیمانه، دره هرد، توتوندره، پیرصفا، اسکول، هانه شیخان و شیخ عطار.
 
انتهی پیام/7727
ارسال نظرات