در پیام فرزند سردار شهید قائمشهری به ابوشهیدین معلمی عنوان شد:

مرشدی که در برهه های زمان برای رفاه جامعه جگر گوشه هایش را فدای آرمان اسلام کرد

آیه الله معلمی، مرشدی که نه تنها در برهه‌های طماع زمان از خود گذشته است بلکه برای رفاه من و شما جگرگوشه‌هایش را مستانه و عاشقانه به میدان‌گاه رزم راهی کرد و به زیبایی برای عقیده و آرمان‌های انقلاب از آنها نیز گذشت.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۷۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به‌دنبال گلایه‌های حضرت آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائم‎‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مبنی بر توقف اقدامات مختلف شهری و تعلل در روند انتخاب شهردار، برخی ناجوانمردانه علیه این شخصیت ارزشمند دست به شایعاتی زدند.

آیت‌الله معلمی در خطبه‌های نماز جمعه با لحنی بغض‌آلود با بیان اینکه تا امروز که حدود 75 سال از عمر من می‌گذرد، ریالی از بیت‌المال را صرف امور شخصی‌ام نکرده‌ام، اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری وظیفه دارد به تشکیلات ستاد نماز جمعه خدمت‌رسانی چه از لحاظی مالی و چه از لحاظ نیروی انسانی، بکند.

وی با عنوان اینکه شهردار قبلی با توجه به همه مشکلات و سختی‌های اداره امور شهری، در حال پیشبرد فعالیت‌ها بود، افزود: از همان روز نخستِ عزل شهردار، به اعضای شورا توصیه کردم، با توجه به وضع وخیم شهر، قرار دادن سرپرست با حال و روز شهر سازگاری ندارد، اگر همین فردی را که به‌عنوان سرپرست قرار دادید، او را به‌عنوان شهردار برگزینید، حمایتش می‌کنیم تا شهر با بحران مواجه نشود.

امام جمعه قائم‌شهر ضمن انتقاد نسبت به تعلل در انتخاب شهردار و فشل شدن امور شهری تصریح کرد: آن عده‌ای که علیه بنده به نشر شایعات غیراخلاقی و ناجوانمردانه پرداختند و آنهایی که نیز این خزعبلات را باور کردند، بروند توبه کنند.

به‌دنبال اظهار ابوالشهیدین آیت‌الله معلمی، محمدعلی شیرسوار منتخب اول مردم قائم‌شهر در شورای اسلامی شهر که فرزند سردار نامدار مازندران حاج جعفر شیرسوار است، پیامی را بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم 

سلامی از سر غبار یتیمی بر پدر معنوی شهرم!

مرشدی که نه تنها در برهه‌های طماع زمان از خود گذشته است بلکه برای رفاه من و شما جگرگوشه‌هایش را مستانه و عاشقانه به میدان‌گاه رزم راهی کرد و به زیبایی برای عقیده و آرمان‌های انقلاب از آنها نیز گذشت.

حقیر که با لطف مردم به مثابه میراث‌دار بودن همچون پدری مورد نظر قرار گرفتم، همواره سعی کرده‌ام در میدان‌های کاری در راستای حفظ منافع عمومی به رسم ادب به نصایح داهیانه و پندهای مجربانه این پدر بزرگوار گوش جان بسپارم و پایبند باشم.

به صراحت و بنا بر شناختی که از گرانقدری چون حضرت آیت‌الله معلمی دارم، شهادت می‌دهم که ذره‌ای در نظر گرفتن انتفاعات شخصی و سوء استفاده از بیت‌المال را شما نمی‌توانید در احوالات ایشان مشاهده کنید.

برای آن عده‌ای که هوچی‌گرانه از سر بی‌تقوایی و لج‌بازی با رفتارهایی کودکانه دست به انتشار شایعات علیه این شخصیت محترم می‌زنند، ضمن آنکه دعا می‌کنم که خداوند متعال هدایت‌شان کند، با هر روش معقول در مقابل آنها خواهم ایستاد.

و به شهروندان‌مان که در برگیرنده همه اندیشه‌ها، سلایق و خواست‌های رو به تعالی هستند قول مؤکد خواهیم داد که مسیر اصلاح را، چه با تجدید نظر در تغییر مدیریت شهری انجام گرفته و چه با انتخاب فردی جدید حتی در نحوه گویش و رفتارهای شائبه‌برانگیز پی بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها