تیم والیبال سارویه مرکز مازندران در نخستین گام از سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام شهید محسن حججی مدافع حرم اهل بیت مقابل رعد پدافند کاشان صف‌آرایی و سه بر یک از مقابل حریفش گذشت.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۵۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تیم والیبال سارویه مرکز مازندران در نخستین گام از سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام شهید محسن حججی مدافع حرم اهل بیت مقابل رعد پدافند کاشان صف‌آرایی کرد.

سارویه ساری که در این دیدار خانگی از حمایت هواداران سالن سید رسول حسینی بهره می‌برد با نتیجه 3 بر یک مقابل حریف کاشانی پیروز شده و به سه امتیاز با ارزش دست یافت.

در این دیدار داود نافعی و میثم پارسه امر قضاوت را برعهده داشتند و محمد حسن خوشدل نماینده فدراسیون والیبال بود.

سازمان عمران ساری سال گذشته در نخستین گام رتبه نهم را کسب کرد از راهیابی به مرحله حذفی بازماند و امسال سارویه ساری بسیار مصمم است که برای نخستین بار به مرحله پلی‌آف صعود کند.

مرکز مازندران دومین حضور تیم والیبال از این شهرستان در لیگ برتر را تجربه می‌کند و امروز در پایان نخستین دیدار با نتیجه 3 بر یک از تیم رعد پدافند کاشان گذشت.

ساروی‌ها ست‌های اول، دوم و چهارم را با امتیاز 26 بر 24، 25 بر 17 و 25 بر 22 از آن خود کردند و نماینده کاشان تنها در ست سوم با امتیاز 25 بر 13 طعم پیروزی را چشید.

تیم‌های پیکان تهران، شهرداری تبریز، کاله مازندران، سایپا تهران، سارویه ساری، رعد پدافند، کاشان شمس، خاتم اردکان، ایرانیان گنبد و شهرداری ارومیه در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برای قهرمانی جدال سخت و تنگاتنگ دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها