فرمانده انتظامی گلوگاه عنوان کرد:
فرمانده انتظامی گلوگاه گفت: در شهرستان شاهد کاهش چشمگير جرائم خشن هستيم که اين امر به خاطر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ سازی نیروهای انتظامی است.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۸۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، سرهنگ شعبان محمدپور فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: امروزه یکی از اساسی‌ترین نیازهای کشور، امنیت است و بی‌تردید رشد و توسعه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور در سایه امنیت محقق می‌شود.

وی با تاکید بر مشارکت و همکاری هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی، افزود: در راستای پیشبرد امور، تقویت و ارتقای امنیت موجود در شهرستان انتظار می‌رود مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند چرا که این اصل برای موفقیت پلیس در ماموریت‌های مختلف به شمار می‌رود.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در سطح شهرستان، گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان از امن‌ترین کشورهای منطقه است.

ایشان از همکاری و تعامل خوب بین مسئولان هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد با نیروی انتظامی شهرستان در راستای اجرای نظم و امنیت مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) برقرار شد، تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ محمدپور بیان کرد: در سال گذشته یک هزار تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی شهرستان گرفته شد و در شش ماهه نخست امسال نیز حدود ۴ هزار تماس مردمی با نیروی انتظامی گلوگاه برقرار شده است که با عملکرد خوبی به همه تماس‌ها رسیدگی شد.

وی افزود: در گلوگاه شاهد کاهش چشمگیر جرائم خشن هستیم که این امر به خاطر فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ سازی نیروهای انتظامی در سطح شهرستان است.

وی گفت: در سال گذشته نیروی انتظامی گلوگاه موفق به رسیدگی بیش از ۱۰۰۰ هزار پرونده شده است  و تا کنون موفق به ابلاغ ۱۳ هزار از اوراق قضایی برای احقاق حق در  درب منازل‌ها شده‌اند .

محمدپور خاطر نشان کرد : امنیت یک تولید اجتماعی است و اگر بخوایم به این تولید دست پیدا کنیم باید در کنار هم قرار بگیریم و در راستای امنیت اجتماعی در سراسر کشور تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی گلوگاه به آن دسته از مسافرانی که قصد دارند در اربعین حسینی(ع) به کشور عراق سفر کنند توصیه کرد در فرصت باقیمانده نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

وی گفت: حل سریع مشکلات مردم از دغدغه های اصلی مسئولان نیروی انتظامی است و به همین خاطر نیز دفتر ۱۹۷  ایجاد شده است تا مردم بتوانند به راحتی با مسئولان پلیس استان مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی در پایان تأکید کرد: فرزندان شما در نیروی انتظامی با تمام وجود و با عشق، علاقه، اعتقاد و انگیزه آماده هرگونه جان فشانی برای ارتقای امنیت و آرامش مردم هستند و امیدواریم که امنیت مثال زدنی که امروز در کشور ما ایجاد شده هر روز نسبت به روز قبل ارتقاء یافته و پیشرفت‌های دیگری را هم در کنار این امنیت در کشورمان شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها