فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

نمایش رزمی؛بهترین بستر برای آشنایی جوانان با دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد؛ طی جلسه ای از برادران پایوری که در زمینه برنامه نمایش رزمی همکاری داشته اند،تقدیر و تشکر به عمل آورد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۶۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ برنامه نمایش رزمی در هفته دفاع مقدس با مدیریت ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در موقعیت شهید رشیدی (دهکده مقاومت) برگزار شد.
سرهنگ حسین زارع کمالی با اشاره به برنامه‌های کنونی دشمن و جنایت‌های داعش بیان کرد: باید در اینگونه شرایط، فرهنگ دفاع مقدس را بیش از پیش در جامعه گسترش دهیم.
وی در ادامه افزود:باید تبلیغات محیطی دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌های ذیربط بستر انتقال مفاهیم دفاع مقدس به جامعه را فراهم کنند، وی همچنین اظهار کرد: بخش فرهنگی و آموزش باید با جدیت بیشتری پای کار باشد.
وی با بیان اینکه باید به لحاظ فکری و سخت افزادی نیز آمادگی داشته باشیم، گفت: همچنین باید با گفتمان جدید، با نسل جدید جامعه تعامل برقرار کنیمباید طی این ایام تبیین نقش رهبری در دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد
سرهنگ زارع کمالی با تاکید بر اینکه همچنین تبلیغات محیطی و آماده سازی فضای شهری در هفته دفاع مقدس باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: همچنین باید واقعیت‌های دفاع مقدس برای جوانان بازگو شود که برنامه نمایش رزمی بهترین و مناسبترین بستر برای این امر می‌باشد.
ارسال نظرات