مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای مدافع حرم سپاه امامت تبریز، گفت: چهره هایی همچون حضرت علی اکبر(ع)، قاسم بن حسن(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) چهره های اسطوره ای دست نیافتنی نیستند چنانکه شهید حججی نمود علی اکبر(ع) را به دنیا نشان داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۴۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: بر همین اساس است که واقعه عاشورا صرفا حادثه اتفاق افتاده تاریخی نبوده و شعار «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» تنها یک شعار نیست. 
وی ادامه داد: امروز میلیون ها فدایی حاضرند امام خویش را یاری کنند و این از برکات انقلاب اسلامی است که شیعه با قدرت کامل به برکت خون شهدایی همچون شهید حججی در سرتاسر دنیا همچون یمن، عراق، لبنان و سوریه و سایر بلاد اسلامی در مقابل استکبار احساس عزت و هویت می کند .
حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: امروز به برکت نظام اسلامی سازمان هایی همچون حشدالشعبی، حزب الله لبنان، انصار الله یمن، نیرو های مردمی سوریه با تشکیل جبهه مقاومت برای مکتب تشیع تولید عزت و قدرت می کنند که همه و همه به برکت رهبری ها، رهنمودها و هدایت های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه در واقعه عاشورا اگر عده ای برای حضرت امام حسین(ع) و یارانش گریه و دعا کردند ولی به تکلیف خود عمل نکردند، یادآور شد:
امروز نیز افرادی به نام دین و زیر پرچم مقدس لا اله الا الله ایستاده اند و خبیث ترین و وحشیانه ترین اعمال را انجام می دهند چراکه از کتاب خدا و عترت پیامبر دور افتاده اند.

یادواره شهدای مدافع حرم و شهید حججیبه همت بسیجیان حوزه زین العابدین(ع) سپاه امامت تبریز برگزار شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها