خبرهای داغ:
عضو سازمان سراج خبر داد

رونمایی از اپلیکیشن‌های موبایلی شهید «همدانی»

عضو سازمان سراج با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن‌های موبایلی شهید «همدانی» به مناسبت دومین سالگرد شهادت این بزرگوار گفت: اپلیکیشن مخصوص شهید «همدانی» نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ارائه کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۹۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

رونمایی از اپلیکیشن‌های موبایلی شهید «همدانی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیراحسان دادخواه در حاشیه مراسم دومین سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های سازمان سراج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: یکی از این عملیات‌ها کلیپی بود که در مراسم امروز کارگروه رسانه و هنر از آن استفاده کرد.

وی در همین راستا به رونمایی از اپلیکیشن‌های موبایلی شهید «همدانی» به مناسبت دومین سالگرد شهادت این بزرگوار اشاره و بیان کرد: اپلیکیشن مخصوص شهید «همدانی» نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ارائه کرده است.

عضو سازمان سراج هدف از ساخت و ایجاد این اپلیکیشن را ایجاد جذابیت و تنوع برنامه ها دانست و عنوان کرد: معرفی شهید «همدانی» به صورت مصور و شیوه نوین از دیگر اهداف این نرم افزار است.

وی ضمن آموزش روش کار با اپلیکیشن موبایلی شهید «همدانی» گفت: کار با این اپلیکیشن به این صورت است که کارت یادبودی تهیه شده را اسکن و کلیپ‌هایی که در این حوزه کار شده نمایش داده خواهد شد.

دادخواه خاطرنشان کرد: در برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان این اپلیکیشن به صورت رایگان  در دسترس برگزارکنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات