معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها با رویکرد تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند برگزار می شود، گفت: مرحله دوم این جشن در ۱۹ مهر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۶۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر شبان شبستری با بیان اینکه پایگاه های جشن عاطفه ها در حدود دو هزار مدرسه استان برگزار می شود، افزود: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می شود.                    

وی بیان کرد: برای مشارکت دانش آموزان در جشن عاطفه ها 500 هزار پاکت بین مدارس استان توزیع شده است که  این پاکت ها در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه جمع آوری می شود.                                 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه هم اکنون 14 هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند، افزود:  60 مرکز نیکوکاری مستقر در سطح استان پذیرای کمک های خیران است.                                                                                                          

شبان شبستری در ادامه به میزان کمک های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه ها در استان اشاره کرد و گفت: مردم نوعدوست در مرحله نخست جشن عاطفه ها که در روز ۲۳ و۲۴ شهریور ماه برگزار شد، سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند.

ارسال نظرات