فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج)کاکی گفت : شهید حججی با شهادت خود اسارت اهل بیت ، شهادت حسین گونه و قطعه قطعه شدن جوان امام حسین (ع) را تجربه نموده و تمام زوایای عاشورای حسینی را یرای ما ترسیم کرد .
کد خبر: ۸۹۳۰۷۶۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی:فرمانده حوزه مقاومت بسیج و لیعصر (عج) شهر کاکی در یادواره آبروی محله پایگاه کربلا شهدا را آبروی نظام اسلامی دانست و گفت : عنوان آبروی محله برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا صرفا به دلیل محله محور بودن فعالیتها و ماموریتهای پایگاه مقاومت است و مردم شهید پرور ایران به خوبی واقفند که هر کدام از شهدای وطن آبروی نظام و کشور هستند .

عبداله اسکندری شهادت را عامل قوام و ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد :هشت سال دفاع مقدس فرصت مغتنمی بود تا مجاهدان راه  حق ، با نثار جان خویش ریشه نهال انقلاب اسلامی را به درختی تنومند مبدل نمایند و امروز شهادت مدافعان حرم آل الله ، مهمترین عامل در تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامیست .

وی شهید حججی را نماد عزت و صلابت ایران اسلامی در مبارزه با جبهه تفرقه و تکفیر دانست و گفت : شهید حججی با شهادت خود اسارت اهل بیت ، شهادت حسین گونه و قطعه قطعه شدن جوان امام حسین (ع) را تجربه نموده و تمام زوایای عاشورای حسینی را یرای ما ترسیم کرد .

اسکندری تصریح کرد : این همانندی در سلوک ، بیانگر هدف مشترکی است که در قیام سالار شهیدان و رزمندگان اسلام وجود دارد  و حقانیت حضور جوانان ما را در جبهه مقاومت اثبات میکند ./انتهای پیام

ارسال نظرات