خبرهای داغ:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از افتتاح نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان کم توان جسمی و حرکتی عضو این کانون در مرکز شماره یک تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۰۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی کودک برپا شده و برای گروه های سنی ۹ الی ۱۴ سال است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان اعضای عادی و فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مدت یک هفته از ۱۵ مهر الی ۲۲ مهر دایر خواهد بود، افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه تشویق اعضای عادی کودکان و نوجوانان و فراگیر (کم توانایان جسمی و حرکتی) به تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در خصوص موضوع نمایشگاه نیز گفت: نماز موضوع آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است و همچنین کودکان با الهام گرفتن از نگاره ها، تذهیب و کنده کاری های مساجد کشور از جمله مسجد کبود و مسجد جامع یزد به خلق آثار هنری پرداخته اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه هنری اعضای کم توان کانون پرورش فکری در ایجاد روابط اجتماعی سالم با کودکان مورد مخاطب موثر بوده و می‌تواند تأثیر عمیقی بر نگرش‌ فرد عادی و کودکان ناشنوا و نابینا نسبت به خود و فرصت‌هایی که برای سازگاری روانی، تحصیل و اشتغال به دست می‌آورد، داشته باشد.

یوسف زاده با اشاره به اینکه نمایشگاه همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر در معرض دید عموم علاقمندان خواهد بود، گفت: همزمان با آیین اختتامیه این نمایشگاه در مراسمی از اعضایی که آثارشان به نمایش درآمده، قدردانی خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: ثبت نام برای تمامی کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته کودک رایگان است.

ارسال نظرات